stijl boeken vragenlijst.

Hey ik ben pas begonnen met een stijl boek Maar ik haal mijn plaatjes uit de Girlz, Hitkrant en tina. Weet iemand nog meer?
Vragen:

Hoe oud ben je?:
Wanner begonnen met een stijlboek?:
Hoeveel zijn er al vol?:
watvoor plaatjes gebruik je het meest? (voledige plaatjes met modelen of alleen plaatjes?:
Gebruik je ook haar stijlen?:
Heb je een voorbeeld van je mooiste bladzijde (plaatje anders uitleg)?:
ben je er trots op?:
gebruik je een schrift of een plakboek?:

XX

Ps vul ook even het lijstje in want ik weet nog niet echt hoe het mooi is

bestel de H&M gids op de site. :slightly_smiling_face:

Hoe oud ben je?: 13
Wanner begonnen met een stijlboek?: vorige week =3
Hoeveel zijn er al vol?: ben pas bij blz 5 (a)
watvoor plaatjes gebruik je het meest? (voledige plaatjes met modelen of alleen plaatjes?: losse plaatjes
Gebruik je ook haar stijlen?: ligt eraan alleen unieke kapels
Heb je een voorbeeld van je mooiste bladzijde (plaatje anders uitleg)?:komt nog.
ben je er trots op?: mwah
gebruik je een schrift of een plakboek?: ring schrift

ik mag niet online tijdschriften kopen of is et gratis?

Dat is gratis ja.

Oh okay dan vraag ik het even aan me moeder bedankt :couplekiss_man_woman:

is inderdaad gratis. ik kreeg vandaag de nieuwe voor de zomer. :grinning:

weetje, met tina, hitkrant en girlz kom je niet heel ver… je kan beter tijdschriften kopen zoals cosmogirl en grazia…

Uhm, aan de Tina, Girlz en Hitkrant heb je niks als je een stijlboek wilt maken. Daar staan toch geen goede foto’s daarvoor in. Je kunt beter echte tijdschriften kopen als de AvantGarde, Glamour, Grazia et cetera en inderdaad de H&M gids en dat soort dingen.

Hahaha ik heb namenlijk op alle 3 abbo (A)

Hoe oud ben je?: 18
Wanner begonnen met een stijlboek?: 3 jaar geleden ofzo maar ik maakte eerst altijd hele collages maar 3 jaar geleden voor het eerst in een boek.
Hoeveel zijn er al vol?: 3
watvoor plaatjes gebruik je het meest? (voledige plaatjes met modelen of alleen plaatjes?: met modellen
Gebruik je ook haar stijlen?: ja
Heb je een voorbeeld van je mooiste bladzijde (plaatje anders uitleg)?:1 plaatje met model met mooie achtergrond (dus een hele bladzijde) en daar overheen andere modellen die bij het thema pasten.
ben je er trots op?: haha niet bijzonder trosts ofzo op sommige paginas wel een beetje die heel mooi zijn geworden.
gebruik je een schrift of een plakboek?: collegeblok

Oh ik haal mn plaatjes uit de oude marie claire van mn moeder, de Elle, Vogue, glamour, cosmopolitain, fancy soms en soms internet.

Ik haal altijd boekjes uit winkels, daar staan soms hele mooie foto’s in, en je hoeft er niks voor te betalen. Meestal liggen er stapeltjes bij de kassa of spiegels.

Hoe oud ben je?: 15
Wanner begonnen met een stijlboek?: in 2007
Hoeveel zijn er al vol?: eentje
watvoor plaatjes gebruik je het meest? (voledige plaatjes met modelen of alleen plaatjes?: vooral volledige plaatjes met modellen
Gebruik je ook haar stijlen?: soms
Heb je een voorbeeld van je mooiste bladzijde (plaatje anders uitleg)?: eeh nee :’)
ben je er trots op?: valt wel mee, het is gewoon een hobby
gebruik je een schrift of een plakboek?: plakboek

Leuke racties!!!

Hoe oud ben je?:
Wanner begonnen met een stijlboek?: Afgelopen zomer
Hoeveel zijn er al vol?: Ik ben nog bezig met mijn 1ste boek
watvoor plaatjes gebruik je het meest? (voledige plaatjes met modelen of alleen plaatjes?: Ik gebruik altijd weer wat anders het is maar net wat ik tegenkom
Gebruik je ook haar stijlen?: Ja
Heb je een voorbeeld van je mooiste bladzijde (plaatje anders uitleg)?: Uitleggen kan ik niet (A)
ben je er trots op?: Jups
gebruik je een schrift of een plakboek?: Een ringband fotoalbum van de HEMA maar dat is geloof ik gewoon een plakboek (=

O ja ik haal mijn plaatjes uit de Glamour, Oude Ellegirls en Fancy’s, en uit het H&M boek (=

Hoe oud ben je?:
seventeeen
Wanner begonnen met een stijlboek?:
lang lang geleden
Hoeveel zijn er al vol?:
1tje nog maar half
watvoor plaatjes gebruik je het meest? (voledige plaatjes met modelen of alleen plaatjes?:
beide. ik doe op kleur, dus dan doe ik grote plaatjes met modellen, waarvan ik de modellen ook mooi vind zeg maar :slightly_smiling_face: en voor opvulling doe ik nog uh kleding in die kleur
Gebruik je ook haar stijlen?:
ja
Heb je een voorbeeld van je mooiste bladzijde (plaatje anders uitleg)?:
uhm xD kan ik ook niet uitleggen
ben je er trots op?:
best wel
gebruik je een schrift of een plakboek?:
een foto plakboek ding waar ik die doorzichtige dingen uit heb gehaald xD

nice

Upjee

moet je cosmogirl proberen. Daar staan hele mooie dingen in

Dancinlife, ik denk dat ze die het afgelopen jaar wel ontdekt heeft :'3

Hoe oud ben je?: 17
Wanner begonnen met een stijlboek?: Dit jaar
Hoeveel zijn er al vol?: Ben nog maar met m’n eerste bezig.
watvoor plaatjes gebruik je het meest? (voledige plaatjes met modelen of alleen plaatjes?: Van alles, meestal uit de Libelle, margriet, H&M boeken, en uit heel veel soorten tijdschrijften
Gebruik je ook haar stijlen?: Uuhh…
Heb je een voorbeeld van je mooiste bladzijde (plaatje anders uitleg)?: Ik heb zelf ook een topic. Kijk hier maar dit is de link : http://forum.girlscene.nl…boek/list_messages/160498
ben je er trots op?: Ja best wel.
gebruik je een schrift of een plakboek?: Een dummy, maar dat is een soort plakboek.