stiekeme mailtjes...

Hooi,

Ik ben echt helemaaaal verliefd op een jongen. Mijn beste vriend en mijn vriendin zeggen dat hij ook verliefd op mij is… maar ik weet het niet.
Ik en M. (de jongen die ik leuk vind) zitten er wel grapjes over te maken
en ik probeer het wel te laten merken en hij gaat daar wel eens in mee.
Ook heb ik een e-mail gemaakt en anonieme e-mails gestuurd naar hem:$

Het probleem is alleen wel dat ik wel bevriend met hem ben en ik ben zo bang dat als ik het eerlijk opbiecht en hij mij toch niet leuk vind, hij niet meer met mij wil afspreken als vrienden… of dat hij op me afknapt door die e-mails(dat was ook dom, maar ben er al heel lang mee gestopt x’D)

Wat moet ik doen, zeggen of niet, of… iets anders?

anonieme mailtjes? :grinning_face_with_smiling_eyes: Nee dat helpt. :’)

ik zou niet zeggen dat je die mailtjes hebt gestuurd (daar kan ie best op af knappen) maar wel laten doorschemeren dat je hem leuk vind,als jullie goede vrienden zijn denk ik niet dat ie zomaar de vriendschap zou verbreken als hij weet dat je hem leuk vind. maar iig zou ik dat van die mailtje niet vertellen, misschien als je een tijdje met hem hebt dat je t nog kan opbiechten;)

ik zou wel zeggen dat je hem leuk vindt - desnoods laat je het een vriend/vriendin zeggen - maar ik zou die anoniemen mailtjes achterwege laten. dat hoeft hij niet te weten, je hebt ze niet voor niks anoniem gestuurd.

Ja, ik zat zelf ook al te denken om dat van die mailtjes maar achter te houden.
Maar, het is wel waar, als hij mij echt wardeerd als vriendin en ik zou hem leuk vinden zou hij gewoon vrienden willen blijven denk ik :wink:

ik heb ook ooit een keertje een anoieme brief gestuurd, nooit gezecht natuurlijk, maar toen we wat kregen heb ik het hem vertelt, hij vond het harstikke schattig, dus doe het maybe als er wat is ofzo, succes verder!

ach… neem het risico maar eens, als hij je niet leuk vind hoeft t neit te betekenen dat de vriendschap niks word, niet geschoten is altijd mis