Hey!
Mijn vriend heeft een instagram account en ik niet. Opzich niets mis mee, maar een paar maanden geleden ben ik er achter gekomen dat hij foto’s van zijn ex en ex ‘scharrels’ liked en meisjes die in de andere kant van Nederland wonen volgd. Ik kwam hier door een vriendin achter. Natuurlijk was ik hier niet blij mee, waarom zou je een selfie van je ex of ex scharrel liken? Hij heeft met geen van alle contact meer en zijn geen vrienden. Ook vond ik het raar dat hij meisjes volgde die helemaal in de andere kant van nl wonen, hoe kom je daar aan/bij als je een vriendin hebt? Ik heb er wat van gezegd en hij heeft zelf besloten alle meiden van zijn instagram te verwijderen, wat van mij totaal niet hoefde. Ik wilde alleen een antwoord die ik tot nu toe nog niet heb gekregen. Nu zegt mijn vriendin dat hij weer meisjes volgt die hij helemaal niet kent. ook volgd hij meisjes die hij wel kent waar ik totaal geen moeite mee heb! Nu heb ik voor school een instagram account moeten aanmaken voor een project. Volgensmij is hij bang dat ik hem wil toevoegen, hij heeft nu alle meisjes verwijderd die hij niet kent. Terwijl ik hem niet eens volg, hij heeft dat liever niet merk ik.
Ik vind dat stiekeme gedoe best wel achterbaks en weet niet wat ik er van moet denken. Ook dat ik merk dat hij liever niet heeft dat ik hem volg vind ik best erg. Een meisje uit de andere kant van Nederland mag het wel en ik, zijn eigen vriendin niet?
Wat vinden jullie hiervan? Aanspreken of niet?