Stiekeme gedrag vriend op social media

Hey!

Mijn vriend heeft een instagram account en ik niet. Opzich niets mis mee, maar een paar maanden geleden ben ik er achter gekomen dat hij foto’s van zijn ex en ex ‘scharrels’ liked en meisjes die in de andere kant van Nederland wonen volgd. Ik kwam hier door een vriendin achter. Natuurlijk was ik hier niet blij mee, waarom zou je een selfie van je ex of ex scharrel liken? Hij heeft met geen van alle contact meer en zijn geen vrienden. Ook vond ik het raar dat hij meisjes volgde die helemaal in de andere kant van nl wonen, hoe kom je daar aan/bij als je een vriendin hebt? Ik heb er wat van gezegd en hij heeft zelf besloten alle meiden van zijn instagram te verwijderen, wat van mij totaal niet hoefde. Ik wilde alleen een antwoord die ik tot nu toe nog niet heb gekregen. Nu zegt mijn vriendin dat hij weer meisjes volgt die hij helemaal niet kent. ook volgd hij meisjes die hij wel kent waar ik totaal geen moeite mee heb! Nu heb ik voor school een instagram account moeten aanmaken voor een project. Volgensmij is hij bang dat ik hem wil toevoegen, hij heeft nu alle meisjes verwijderd die hij niet kent. Terwijl ik hem niet eens volg, hij heeft dat liever niet merk ik.

Ik vind dat stiekeme gedoe best wel achterbaks en weet niet wat ik er van moet denken. Ook dat ik merk dat hij liever niet heeft dat ik hem volg vind ik best erg. Een meisje uit de andere kant van Nederland mag het wel en ik, zijn eigen vriendin niet?

Wat vinden jullie hiervan? Aanspreken of niet?

Als hij er geen contact mee heeft maakt het toch sowieso niet uit? Sorry maar ik vind dat je overdrijft. Vraag aan hem waarom hij wil dat je hem niet volgt?

^Aan de ene kant ben ik het hier mee eens, maar het is wel raar dat hij opeens alle meisjes verwijdert omdat je een instagram account aanmaakt. Maar dat kan misschien ook komen, omdat je er een keer wat van hebt gezegd en hij nu bang is. Idk. Vraag het hem gewoon, dat je het verdacht vindt en waarom hij ze dan opeens snel verwijdert.

Waarom vertrouw je hem dan niet? Dat is juist een van de belangrijkste dingen in een goeie relatie, toch?

Vind dat je overdrijft. Moet hij dan alle meisjes van zijn insta verwijderen? Beetje vertrouwen he…

Niet zo jaloers zijn.

Mijn vriend heeft gewoon zijn exvriendinnen op Facebook, en spreekt ze soms ook nog wel is op feestjes. Wat is het probleem? Ik spreek mijn ex ook nog wel hoor. Hoef niet meteen een hekel aan hem te krijgen.
Laat hem lekker de foto’s van zijn exvriendinnen liken.

Snap je probleem niet…

Ik vind dat je niet overdrijft. Het heeft niets met jaloers zijn te maken, maar waarom moet hij per se de foto’s van z’n ex-scharrels liken? Ik snap dat je dit niet prettig vind. En dan ook nog zo geheimzinnig doen. Knoop alsjeblieft nog een gesprek aan met hem.

1 like

Ik vind ook niet dat je overdrijft, je wilt gewoon weten waarom hij dat doet. Zo raar is dat niet. Zeker er over praten en vragen waarom hij zo geheimzinnig doet.

Idd. Blijkbaar weet hij zelf ook dat hij fout bezig is, anders zou hij niet snel al die accounts ontvolgen en jou verbieden hem te volgen :’).

Ik vind dus dat je totaal niet overdrijft. Is hij nou compleet open en eerlijk over alles. Dan kan het gewoon de type jongen zijn die dit normaal vindt.
Maar dat stiekeme gedoe vind ik absoluut iets om te wantrouwen.
Heb alsjeblieft geen oogkleppen op, en gebruik je intuïtie.
Hier op Girlscene is het zat vaak zo geweest dat meisjes overdreven en bezitterig enz werden bestempeld voor het uiten van hun intuïtie, en uiteindelijk bleek dan vaak inderdaad dat die gasten iets achterhielden.

De selfies van je ex liken vind ik geen teken van respect naar je partner toe. Maar dat hoeft niet altijd iets te betekenen. Maar ‘stiekem’ doen over iets is altijd een waarschuwing. Hou het in de gaten en laat je niet gek maken hoor. Jij weet heus wel wat apart gedrag is van je vriend.

Ik vind echt niet dat je overdrijft.
Ik vind het zelf raar dat hij die meiden volgt en selfies liked van meiden waar hij een verleden mee heeft.
Zeker nu hij jou heeft.
En dat stiekeme gedoe mag hij je best eens uit gaan leggen. Want als je hem niet mag volgen en hun wel. Verbergt hij dan iets?
Ik zou er snel goed over gaan praten. Succes!

Ik vind niet dat er persé wat mis is met het liken van foto’s van een ex of ex-scharrels. Dat je het niet leuk vindt, snap ik wel heel goed. Maar ik moet toegeven dat ik ook wel eens een status van mijn ex heb geliked op fb.
Maar goed, dit moet toch kunnen? Ze zijn toch niet voor niets ex scharrels? Jij bent toch niet voor niets zijn vriendin?

Als we op het punt komen van dat verwijderen enzo, dan vind ik dat wel heel gek en verdacht. Dat je hem idd niet mag volgen klopt niet. Ik zou hier met hem over praten!

Dit lijkt me niet de manier hoe hij met je moet om gaan, als hij niks te verbergen heeft moet hij geen probleem hebben met dat jij hem volgt. Hij moet iets verbergen

Dit! Praat er zeker nog even met hem over want het is heel begrijpelijk dat dit voor jou niet leuk is, en dat zou hij ook moeten weten