stiekem zijn mail gelezen :[

oké, ik zit er heel erg mee en ik weet niet wat ik moet doen.
ik heb nu 2 maanden met hem, maar ben wel al heel lang met hem bezig geweest.
en ik weet dat ik het noooit mocht doen, maar dan ook nooit maar toch heb ik zijn emails gelezen.
± een maand voordat we iets ‘vast’ kregen heeft hij een mailtje naar zijn zus gestuurt die op vakantie was voor een half jaar. Daar stond in dat hij in de tussen tijd al 2 meisjes had gebatst. (eentje was voor ik 'echt 'hem kende…) Maar ook een meisje van 16 wel heel volwassen. En dan over dat andere meisje een heel verhaal dat hij haar ouders ging ontmoeten en helpen verhuizen en hij klonk razend enthousiast. En ze was echt heel leuk blabla. Hij praatte over mij als of ik zijn neukertje was. En dit deed echt pijn, echt. Hij is zo lief voor me, en dan lees je dit en dat is echt kaaaaaaaaaaaaaaaaaaak. Dit was in febuari en in eind maart hebben we wat gekregen. Ik heb voor dat mailtje zo vaak met hem afgesproken,geslapen etc en dan krijg je dit.
En hij belt me vanavond want dat zei hij vanochtend, en ik weet echt niet wat ik moet zeggen. Ik durf hem niet te vertellen dat ik zijn mail heb gelezen, dat is iets waanzinnig fout, wat ikzelf niet vind kunnen. En het is natuurlijk al verleden tijd, ik weet niet wat ik er moet van vinden.
MAar nu ben ik dus heeeeel chaggarijnig en ik tril helemaal en ik weet echt niet wat ik moet gaan doen. Ik kan dit wel vergeten, maar dan ga ik het later weer gebruiken etc etc. AArgh hopelijk komen jullie met tips of gelijke gebeurtenissen.
Sorry als het heel chaotisch is, dat komt omdat ik heeel graag dit kwijt wilde.
En ik wil het ook niet aan mijn ouders vertellen omdat ik juist wil dat hij zo goed bij hun overblijf komen…

liefs xxxxx

Ik denk dat je dit het beste met hem kan bespreken.

Nou, ik denk eerlijk gezegd dat best wel veel meisjes hun vriendjes mails lezen, stiekem. :stuck_out_tongue:
nouja wel vervelend dat hij dat over je heeft gezegd.
misschien moet je een onderwerp bedenken wat erbij past zegmaar… en dan kijken wat hij zegt, en dan steeds verder erop doorgaan, snapje?
ik ben niet zo heel goed in uitleggen vandaag.

Ookal is het eng natuurlijk…

ik wil het ook wel met hem bespreken, maar hij killt me denk ik al als ik begin bij het ‘eh ik heb je mail gelezen en…’

Gewoon hetzelfde tegen hem zeggen wat je nu hier zegt. :slightly_smiling_face:

Ja. Hij heeft het recht om het te weten vind ik, en het wordt ook geen leuke relatie als je daar constant mee zit en bang bent dat je het tegen hem gaat gebruiken, op wat voor manier dan ook. Als hij je echt leuk vind. Nee sorry, niet het goeie woord. Verliefd op je is. Dan vergeeft hij je dit :slight_smile:

Succes!

HAHA aranka__ die is idd goed. Dat is het slimste, gewoon zeggen: Ik moet je wat vertellen. En dan dit hele verhaal. In een keer. Zonder te stoppen. Zonder hem te laten onderbreken. En hem vasthouden zodattie niet wegrent.

Okee dat klonk echt heel sarcastisch dat begin. maar ik meen het dus wel :] Das het beste :slightly_smiling_face:

Ik denk dat ze dat al wou doen, maar dat ze alleen niet goed weet HOE ze het moet doen (:

En daarom weten mijn vriend en ik gewoon elkaars wachtwoorden, we hebben geen geheimen voor elkaar en als we ons toch een beetje onzeker voelen kunnen we voor de zekerheid toch even checken (tsja, best natuurlijk vind ik dat je soms bevestiging nodig hebt dat er niets aan de hand is).

Als ik jou was zou ik gewoon tegen hem vertellen wat je gelezen hebt, dat het je spijt dat je dat gedaan hebt, maar dat je geen zin hebt in een vent die jou ziet als een soort van neukertje en waarom hij met jou is en niet met dat meisje waar ie zo enthousiast over was.

Ik heb laatst ook mijn vriendje zijn mail gelezen. Hij had het perongeluk aan laten staan en ik was veel te nieuwsgierig. Nou alles prima haha, niets ernstigs. Gelukkig! Maar ik vond een mailtje uit 2005 waarvan ik meer wilde weten, en het voelde toch niet goed dus heb ik opgebiecht dat ik zijn email gelezen heb. Hij werd totaal niet boos, hij heeft niets te verbergen dus het boeit hem niets en voor dat mailtje had hij een prima uitleg. Dus mijn idee; opbiechten. Zeg dat hij het aan had laten staan en je het niet kon laten maar wel heel schuldig voelt, waarschijnlijk valt het allemaal ontzettend mee!

En hóe je het moet vertellen, gewoon zeggen dat je iets tegen hem wil zeggen en dat hij je niet mag onderbreken omdat je eerst je verhaal af wilt maken.

Gewoon eerlijk tegen hem zijn, anders blijft het door je hoofd heen spoken.

Zeggen is denk ik wel het beste… If you never try, you’ll never know (al is het lekker makkelijk om zo maar te zeggen)

ahh jullie tips zijn allemaal heel fijn.
Het stomme is, dat ik wel dat meisje ken, dus ik heb ook heel fout haar naam ingetypt bij zoekopdrachten en zo kwam ik bij dat mailtje naar zijn zus.
ik durf het echt niet, vooral omdat ik zo specifiek in zijn loversmail heb gegraaid :frowning_face:

Ik denk dat je hier ook heel erg spijt van gaat krijgen als hij je later toch gebruikt blijkt te hebben…

ik weet dat ik nu absoluut niet zijn neukertje ben. Ik ben pas zijn derde…
Maar ik vraag me af of hij vaker met haar heeft afgesproken. ik ga gewoon eisen dat hij me alles verteld wat hij me nog niet verteld heeft en dan is alles goed want hij is zo lief en leuk voor me. Zo heb ik het nog nooit mee gemaakt en ik wil hem dus echt niet kwijt om dit. NAtuuurlijk is het ook al verleden tijd, en ik weet niet of ik oude koeien uit de sloot moet halen…

eerlijkheid duurt het langst!
succes

Ik denk dat je dit wel aan hem moet vertellen. Sowieso omdat het fout is dat je zijn mail hebt gelezen, maar ook omdat je dan kan vertellen hoe je je er over voelt. Maar in ieder geval eerst even tot rust komen en goed er over nadenken!

Gewoon vertellen. Het is beter om het NU te vertellen dan dat hij er zelf achterkomt.
ik snap eigenlijk niet dat je nadat je dat mailtje hebt gelezen toch iets ‘vast’ met hem hebt gekregen.maar goed, daar bemoei ik me verder niet mee.