stiekem verliefd ...

ik ben echt super verliefd op een jongen , alleen weet hij dat niet .
Hij zit bij mij op school en hij is 3 jaar ouder . Maar we spreken elkaar nu al een paar dagen op facebook en hij gaf me zijn gsm-nummer . Ik zing heel graag en hij wou met mij iets opnemen in de studio met zijn bandje. Hij is wel een hele sociale jongen dus ik denk dat hij bij iedereen zo vriendelijk is . op school lacht hij vaak naar mij en ik naar hem . hij zei op msn dat hij blij was dat ik hem had aangesproken op facebook want dat hij me op school al vaak eens wou aanspreken maar hij niet durfde omdat ik altijd in een groepje vriendinnen loop . Ook smst hij me vaak .hoe kom ik erachter dat hij mij ook leuk vindt ?

Lijkt me vrij duidelijk dat hij je ook wel ziet zitten, als ie zegt dat ie je niet durfde aan te spreken?
En anders gewoon vragen? Meer opties heb je niet om erachter te komen.

^ ik ben gwn echt super verlegen :blush:

lijkt me duidelijk. ga serieus een keertje iets opnemen met hem, maak er een afspraak voor. van het een komt het ander.

momenteel wordt het repetitie kot gerestoreerd dus is niet voor direct

Ask him :slightly_smiling_face:

Vraag of hij iets leuks wil gaan doen.

maar spreek hem nog maar 3 dagen ofz

zoals wat ? ik ben nog maar 14 dus uitgaan kan niet .
we houden alletwee van muziek , iemand een idee ?

hij ziet je wel zitten als ik je verhaal zo lees
uitgaan hoeft ook niet
je kan ook gewoon een keer afspreken…

Een concert ofzo. xD
Bioscoop.
Wat gaan drinken.
Film kijken thuis ergens.
Een cd beluisteren.

Ik durf te wedden dat je dit zelf ook had kunnen verzinnen?

Hij ziet je denk ik wel zitten ja.
Misschien eens bij elkaar gaan zitten, en naar de muziek van elkaar luisteren ofzo. Ziet er altijd wel schattig uit, 2 mensen die oordopjes delen haha. x]

weet je wanneer dat er daar een gepast moment voor is ? de speelplaatsen zijn verdeeld per jaar dus zie hem alleen als hij over mijn speelplaats loopt en in de gang tijdens wisseling van lokaal .

Het lijkt me geen doed idee om de eerste keer af te spreken waneer je gaat opnemen . Want dan zal je te zenuwachtig zijn en zal je stem nogal raar klinken ! Doe daarvoor eens iets samen iets gaan drinken bv ! xxx

^ ja , anders zie je me helemaal flippen ;d