Stiekem Tattoo?

xD

of neem henna
dat is pas cool

Wacht nou maar gewoon twee jaartjes, het is geen gigantische ruzie met je ouders waard. Een tattoo is een tattoo, maakt niet uit hoe lang je hem hebt of wanneer je hem krijgt.

lukt het trouwens wel om een tattoo te nemen, onder de 18 hebben ze toch toestemming nodig van je ouders?
ik zou als ik jou was ermee wachten, ten eerste moet je dan altijd je tattoo verbergen en altijd erop letten dat het niet zichtbaar is.
en als je ouders er achter komen, wat denk je dat er zal gaan gebeuren?
wacht tot je 18é, als je het dan echt nog wilt dan kan je het altijd nog laten zetten als je 18 bent.

ja ahhahahahahahhaha als je er nu een neemt heb je echt spijt XDXDXDXDXD

Waarom denk je dat het pas van je 18de mag dan ben je als (bijna) uit je pubertijd… dan begin je na te denken… en ja straks loop je daar met iets op je lichaam wat je toch niet zo mooi vond…

maar succes met je tattoo

heb respect voor je ouders, vooral voor je moeder die heel veel is aangekomen nadat ze jou kreeg. :slightly_smiling_face:

en als je het toch heel graag wilt raad ik je aan om op vakantie te gaan naar van die landen waar ze niet goed checken als ze denken dat je boven de 18 bent omdat de politie er toch niks aan doet

Je ouders verbieden het met een reden en een tattoo is echt niet stoer, hoor.

Doe niet moeilijk en wacht gewoon…
Als je ouders het verbieden, die komen er toch wel een keer achter dan hoor :pensive:

[i]Achja, ik ben óók 16 en ik wil óók een tattoo, alleen twee grote verschillen:

• IK MAG LEKKER WEL *sorrie, no offence*
  • mijn tattoo word heel symbolisch, niet zomaar een standaard chinees tekentje waarvan je geeneens zeker weet of het uberhaupt wel ‘hoop’ betekend.

Ondanks dat ik nu al mag, wacht ik gewoon tot mn achttiende. Een tattoo is voor eeuwig en altijd, daar hoor je minstens een paar jaar over na te denken…[/i]