Stiekem Tattoo?

Hee!
Ik wil heel erg graag een tattoo, alleen mijn ouders zijn echt zo vreselijk conservatief, met andere woorden: mag nooit.
Probleem is, je mag pas met 18 zonder voogd een tattoo laten zetten, en aangezien ik 16 ben… moet het nog met voogd.
En een vriendin van mij wil er ook 1 laten zetten, mag ook niet van haar ouders, en die is 15, dus dan mag het volgens mij helemaal niet?
Weten jullie misschien ook een manier om tóch een tattoo te kunnen laten zetten? Ik las bij het geheimen voor je ouders topic, dat sommigen ook een tattoo hadden zonder dat hun ouders dat wisten…
Iemand hulp?

Wacht gewoon tot je 18de…

ik denk dat je dan eerst 18 moet worden… ik denk niet dat het anders gaat lukken

Gewoon wachten tot je 18 wordt, nu wil je waarschijnlijk je tattoo ook om je af te zetten tegen je ouders, dus wacht gewoon nog maar even

kun je niemand boven de 18 mee nemen?

idd een oudere vriendin of je nicht ofzoiets

Trouwens als het lukt een tattoo te zetten, kom je waarschijnlijk bij een niet erkende tatoeëerder terecht, die voor geen meter kan tatoeëren, oude inkt gebruikt en zn naalden niet verwisseld waardoor je dus kans kan krijgen op hepatitis of erger.

Tip: zet geen tattoo of neem een plakplaatje :zipper_mouth_face:

Waarom wacht je niet? Je bent nog jong en hebt waarschijnlijk geen idee wat een tatoeage inhoud.

Als ik jou was zou ik wachten. Het heeft toch geen haast?

wacht gewoon tot 18 jaar, en waarom een tattoo?
ik vind ze zo lelijk, en je ouders komen er toch wel achter.
maarja, jouw beslissing. XD

ik zou het nooit stiekem doen, ze komen er toch wel achter, je krijgt alleen gezeik,
probeer met ze te praten, en als dat echt niet lukt.
wachten is de enige optie denk ik … nouja, de beste optie. laat ik het zo zeggen.

Ja waarom zo een haast idd… als je het echt graag wil dan kan je ook best nog wel een paar jaartjes wachten. Je kunt nu nog niet oordelen wat je egt mooi vind en heb je gegarandeerd spijt over een paar jaar:P

Wat willen jullie trouwens laten tatoeëren?
Zeker iets afgezaagds?

neem een henna?
je kan later altijd nog een echte nemen.

Uhm…
A - Hoogstwaarschijnlijk krijg je er later spijt van
B - Je kan het voor je achttiende laten doen zonder toestemming, maar de kans dat je dan infecties oploopt of enge ziektes is erg groot.
C - Wacht tot je 18e, dan heb je er ook zeker goed over nagedacht.
D - En als je het echt wilt, dan wil je het op je 18e nog en dan weet je ook zeker dat je het wilt.

Doe gewoon henna , en wacht tot je 18 bent
anders ga je er echt spijt van krijgen
geloof me , dat was ook bij mijn moeder toen ze 16 was
nu zit ze daar met 2 littekens op beide armen van het wegkrassen van de tattoes .

Inderdaad, wacht tot je 18de, stiekem lukt toch niet.
Plaktattoo’s zijn ook cool, maar dan moet je wel een kauwgom kopen.

oke!
bedankt voor de reacties,
en op antwoord van wat ik er wou doen, was denk ik een chinees teken dat iets van hoop betekend, ik was er nog niet helemaal uit :slightly_smiling_face: maar toch bedankt voor de reacties