stiekem seks?

Zijn er mensen die seks hebben zonder dat hun ouders het weten?
Zelf wil ik ook aan seks beginnen, maar m’n ouders mogen er absoluut niet achter komen. Ze zijn namelijk moslim en seks voor het huwelijk is not done!

Zijn er nog stiekemerd aanwezig of ben ik de enige? :slightly_smiling_face:

Mijn vriendjes ouders weten niet dat wij al zo’n 1,5 jaar seks hebben. Maar mijn ouders weten het wel.

maar natuurlijk, de meeste mensen doen het stiekem…
je gaat echt niet naar je ouders toe: mam ik ga sex hebben.

Haha nee maar, achteraf zeg je dat toch wel? Ik had dat binnen een week al gezegd dat t gebeurd was!

nee… je gaat dat echt niet leuk vertellen hoor. :stuck_out_tongue:
maarja op een gegeven moment zijn er dingen te vinden in bijvoorbeeld je prullebak, of op de lakens XD dusja dan weten ze het vanzelf wel.

Dit ja. Of geluiden, gesloten deuren etc :’)

Hahaha nee ik heb niet tegen mijn ouders gezegd: ‘Mam, Ik heb seks!’ Maar ik slaap ook bij hem dus misschien gaat ze er wel vanuit :stuck_out_tongue:

als mij ouders ooit horen dat ik voor me huwelijk seks heb. Woow dan ben ik echt eraaaaan :|. Ben namelijk moslim maar ik zal sowieso ook niet voor me huwelijk doen :stuck_out_tongue:

Ik heb het ook niet gezegd, niet omdat het van hen niet mag, meer omdat ik er geen behoefte aan had. Uiteindelijk weten ze het toch wel!

Maargoed, wanneer je moslim bent is het een ander verhaal. Opzich kan je wel seks hebben zonder dat mensen het weten toch…

Ik heb wel seks, mijn ouders vermoeden het waarschijnlijk wel maar ik heb ze het zelf nog nooit verteld. Mijn vriendjes ouders weten het wel, maar dat was perongeluk

Dat denk ik ook. En volgens mij voelen veel ouders (vooral de moeders) het aankomen.

Tja, ik heb het nooit concreet aan mijn ouders verteld, maar ze weten het heus wel. Ik ben 18 jaar oud, heb een vaste relatie, ben bij hem gaan slapen en hij hier en ben aan de pil: dan lijkt me dat de conclusie snel getrokken is.

deed ik wel met mn (inmiddels ex) vriend… mja ik ben 15, we hadden wel al een tijdje verkering en ik was er ook wel echt klaar voor. Maar mn ouders zouden flippen als ze het wisten…

zit in precies dezelfee situatie als jou

ook strenge ouders? :slightly_smiling_face:

[i]Ik heb het nooit verteld, maar ze weten het heus wel.

Maar ik denk eigenlijk dat ouders zo’n dingen wel aanvoelen hoor ;o[/i]

k ben ook moslim… maar ben nu nog vrij jong… maar ik denk dat ik er later (over een paar jaartjes ) ook wel tegenaan zal lopen.

maar op dit moment zou ik zoiets wel willen bewaren voor na mn huwlijk.

wie weet , mischien denk ik er later wel anders over.

Als ik moslim zou zijn, zou ik respect hebben voor mijn geloof/ouders en het alleen doen als ik er heel zeker over ben. Je verraad dan toch een soort van je geloof of ouders.

Ik zou eerst echt een lange, vaste relatie hebben. En elkaar optimaal vertrouwen, en toch iets laten merken aan je ouders. Bijvoorbeeld samen 's avonds films kijken bij elkaar, bij elkaar slapen als dat mag… Dan laat je het toch een soort van merken dat het ‘gebeurt’.