stiekem navelpiercing zetten

zou ik het doen?

en hoelang zou je zoiets kunnen verbergen?
wij zijn niet echt een open familie, dus elkaar’s lichaam zien we zeg maar bijna nooit
tenzij we gaan zwemmen een keer.

ik zit zo te twijfelen, ja ik moet van mn vader eerst sparen, maar hoe eerder ik hem zet kan ik ook in de zomervakantie gaan zwemmen, omdat je zes weken niet mag zwemmen

help ikw eet het niet

Hoe oud ben je?

Hoe oud ben je?

zestien

maar als je eerst moet sparen dan heb je toch het geld er niet eens voor?

Dan heb je geen handtekening van ouders meer nodig volgensmij… Informeer de juwelier!

het punt is, ik heb wel geld. maar van mn vader moet ik eerst meer gaan sparen voordat ik er een neem,
en mijn vriend wil wel voorschieten enz,
dus geld is niet het probleem
maar anders kan het pas na de zomervakantie
en ik wacht al sinds mn 14de tot ik navelpiercing mag.

ben je ook niet nodig, als je zestien bent moet je alleen je id meenemen

juwelier informeren voor een navelpiercing…?

Tja, ik heb stiekem een piercing gezet (septum) en zelfs daar is mijn vader per ongeluk achter gekomen. Na een tijdje vergeet je namelijk een beetje dat je m hebt.

Dus als je zeker weet dat je nooit met ontblote buik door je familie gezien word, tja waarom niet. Het is jouw lichaam.

Ik ben er persoonlijk niet zo’n fan van om iets te doen zonder toestemming van je ouders. Indien je jezelf echt niet kan “inhouden” zou ik het in ieder geval enkele weken nadien alsnog opbiechten. je hebt hem dan toch al en ze kunnen je moeilijk verplichten om hem uit te doen. maar ik moet wel zeggen dat de kans dat ze je straffen dan wel veel groter is :flushed:

Tja al het geen probleem is moet je dat proberen uit te leggen aan je vader.

haha ik zat oook al raar te kijken, nee maar ik heb er wel een gevonden voor 40 euro in hengelo

dus dat is goedkoopste in de buurt

Is een navelpiercing belangrijker dan het respect voor je vader om het te laten als hij nee zegt? Ik hoop dat ze de grens snel optrekken naar 18 om zonder toestemming te laten piercen.

Ik zou het niet doen omdat het de goedkooptste is. Ik zou kijken welke de beste is. Ik denk dat je liever iets meer betaald voor iemand die beter is in zijn vak dan een amateur. Want 40 euro is ver onder de standaardprijs.

ja ik zat dus te twijfelen
ik snap zn punt wel, maar hij wil die van mij niet snappen

En jouw standpunt is? Ik wacht ‘al’ sinds mijn veertiende, en nu op mijn zestiende ben ik zo volwassen en het is mijn lichaam?

ja daar heb je gelijk in, maar hun hebben heel veel navelpiercings gezet,
ik heb er al meer informatie van opgezocht.

http://www.addicted2ink.nl/

^dat zijn ouders.

Je moet gewoon goed nadenken of het ‘liegen’ het waard is.

Ik heb sowieso een slechte band met mijn ouders, en mijn vader had geen goede argumenten dus ik heb het gewoon gedaan. Maar ik heb wel straf gekregen toen hij erachter kwam. En hij wil nog steeds dat ik hem eruit haal.
Nou is mijn piercing wel anders dan die van jou, maar toch.

ik zou maar uitkijken met goedkope piercingshops… voor je het weer heb je een of andere rare ziekte… ze zijn niet voor niets zo goedkoop… en geloof me als je een navelpiercing neemt kun je de eerste dagen echt niet verbergen dat je pijn hebt hoor!! maar ja het is jouw keuze…