stiekem naar feestjes

gewoon interesse,
ik vraag me af: zijn jullie weleens stiekem uit/naar een feestje geweest?
Gezegd dat je ergens ging slapen maar eigenlijk ergens anders heengegaan,
of bijvoorbeeld slapen bij een vriendin die alleen thuis was en dan stiekem weg gegaan?

Dan heb ik het eigenlijk meer over dingen die jullie “vroeger” gedaan hebben, ant als 16 jarige is het denk niet zo nodig meer om stiekem weg te gaan haha :slightly_smiling_face:

hoe hebben jullie het gedaan en zijn jullie gesnapt? / straf?

Nee.

Ja 1 keer, toen kwam ik mijn broer tegen in de stad.
Einde uitstapje, wat een lol

Wel eens gedaan dat ik zei dat ik gewoon bij een vriendin zou gaan slapen, dan ook wel gedaan maar eerst de hele nacht uitgeweest en nog een paar uurtjes daarna bij haar geslapen.

het is niet echt uitgaan, maar toen ik bijna met mn vriendje had heb ik tegen mn ma gezegd dat ik naar een vriendin was. en twee dagen later met dezelfde smoes :angel:

Niet echt uitgaan maar een keer ging ik bij een vriendin eten en zij bij en dan naar de mcdonalds. Ik doe nooit meer iets stiekem, dit is wat er gebeurde:

We zaten daar, mijn moeder belde me, ik ging snel naar buiten, nam op. Ze vroeg of ik er wel echt was, ik zei ja. Toen vroeg ze of ze dan naar mijn vriendins huistelefoon kon bellen, ik zei ja. Wij raceten naar haar huis en waren optijd voor het telefoontje, maar mijn moeder had wel in de gaten dat er iets niet klopte.

ugh. echt nooit meer.

Zo vaak.

Nee. Ben gewoon eerlijk en ik mag meestal wel.

1x stiekem uitgaan maar dat mislukte en een keer naar een feestje en toen dacht mijn moeder dat ik gewoon bij een vriendin bleef slapen. (Mams is er later wel achter gekomen, maar was niet super boos)

en met koninginnedag sliep ik bij mijn vader en hij ging naar de grote markt en ik mocht ook gaan en toen was ik ook uit geweest. Maar dat weet alleen hij en mijn moeder niet.

Nee durfde het nooit. Maar eigenlijk mocht en mag ik best veel van m’n ouders. Wel had ik donderdag een verjaardag van een vriendin en tegen m’n ouders had ik gezegd dat ik na die verjaardag bij een vriendin bleef slapen. Die verjaardag zou tot half 11 duren ongeveer, maar daarna ben ik dus gewoon uitgegaan met vriendinnen, dat was het plan ook gewoon. Ik was bang dat ik niet uit zo mogen op donderdag omdat ik de volgende dag school heb. De kans was groot dat ik wel zou mogen, maar wilde geen risico nemen en aangezien mijn cijfers niet super hoog zijn wilde ik het ze het liefste verzwijgen.

Schaamde me wel toen ik gisteren boodschappen ging doen met m’n vader en ik 4 mensen tegenkwam die ook uit waren en allemaal vroegen ze of het nog leuk was, hoe laat ik weg ging, of we veilig thuis waren gekomen etc.

Ben trouwens 17 :slightly_smiling_face:.

Nee ik ga nooit stiekem naar feestjes

Ik mag dat wel van mijn ouders, en ze kunnen niet eens een tijd afspreken want als ik uit ga, logeer ik bij iemand.

En volgens mij boeit het ze ook niet zoveel :’)

Ik heb liever een nee, dan dat ik betrapt wordt.

1 keer, daar kwam ze toen ook gelijk achter en ik had een maand huisarrest. Maar er was ook een hele goeie reden dat ik daar niet heen mocht

Nee, niet echt…
Maar vanavond ga ik uit, en wil ik graag bij mijn vriendje slapen. Van mijn moeder mag het niet, dus ik heb gezegd, dat ik bij vriendin blijf slapen…

ik heb meerdere keren tegen mijn ouders gezegd dat ik bij een vriendin sliep, en die vriendin zei dan tegen haar ouders dat ze bij mij sliep, en toen bleven we de hele nacht op straat of bij vrienden.

Waarom up je een topic van 2011?

Nope, ik mocht altijd wel gewoon en werd dan opgehaald. Maar meestal hoefde het voor mij niet eens zo nodig. En nu ben ik 25 dus maak ik het helemaal wel zelf uit.

Lekker oud topic haha.

Waarom niet? Dat is toch niet verboden?

Natuurlijk niet.

Maar er is al 2 jaar niks gepost hier.