Stiekem naar dokter.

Hallo<'3

Ik vind mezelf te dun en veel mensen zeggen het ook. Ik zit er heel erg mee maar mijn ouders vinden mij wel dun maar goedzo snapje?
Ik wil dus deze dinsdag stiekem naar de dokter, maar hoe moet je een afspraak maken xx

De huisartspraktijk bellen en een afspraak maken.

zoek het telefoon-nummer op van je huisarts.
bel als je vader en moeder niet thuis zijn.
meestal krijg je de assistente aan de telefoon en die maakt dan een afspraak voor je.

eerst BMI checken?? En dan idd gwn bellen…

oke dank je wel:lips:

bij onze dokter kan je de afspraak via internet maken?

^bij ons ook.
Maar anders gewoon bellen op een moment dat je ouders niet thuis zijn.
Succes ermee (:

Je kan het ook je ouders vertellen en vragen of je zelf heen mag. Het lijkt mij persoon een stuk minder stressvol als je het niet achter hun rug moet doen.

wow! sorry dat ik het zeg maar je hebt nu onwijs veel topics.
ook dat je vriendin zelfmoord wil plegen.

je moet inderdaad wat minder topics maken.
Dat maakt de geloofwaardigheid van al je problemen behoorlijk minder.

het is wel allemaal waar.

Je ouders komen er waarschijnlijk via de verzekering toch achter.

Bellen gewoon denk ik. Hij mag niks zeggen omdat ie beroepsgeheim heeft geloof ik, behalve als je minderjarig bent volgens mij.

volgens my moet arts et ook geheim houden als je minderjarig bent

Nogmaals, vertel aan je ouders. Mocht er iets aan de hand zijn, ik neem dat aan dat je het aan je ouders wilt vertellen. Ja toch? Als je echt gelooft dat je te dun bent, dan vinden je ouders het vast goed.

telefoonboek pakken, en het nummer zoeken van de dokter, dan moet je zeggen dat je een afspraak in het geheim wilt maken ofzo. Artsen zijn verplicht om iets geheim te moeten doen als diegene dat wil.

dubbelpost. :blush:

ten eerste zou ik het gewoon zeggen. De dokter kan je waarschijnlijk alleen doorsturen naar een dietist en ik denk niet dat je steeds stiekem daarheen kan gaan. Je ouders begrijpen het vast wel, en het is gewoon het nummer draaien en een afspraak maken.

en dat cupmaat ruzie hahaha
niet luligbedoeld hoor

Je kunt ook naar het spreekuur gaan.