Stiekem een hamster?!

Heei,
Ik hoorde van een vriendin dat ze vroeger stiekem een hamster als huidier had. Die hamster hield ze in een soort schoenendoos volgens haar. Maar toen ze op vakantie ging heeft ze hem dus gewoon in de tuin losgelaten… Wat vinden jullie hier nou van, want haar ouders zouden dat toch moeten kunnen horen. En wat als een van haar ouders onder haar bed gaat stofzuigen?

Edit: ik bedoel dus niet dat ik het zelf ga doen ofzo :slightly_smiling_face: Ik me alleen af wat jullie er van vinden en of jullie denken dat het waar is.

Wat een bullshit.
Een hamster bijt zich daar zo doorheen

Een hamster is een levend beestje, weet je. Die heeft wel wat meer nodig dan in een schoenendoos onder een bed gedumpt te worden.

Wat ik ervan vind? Dierenmishandeling als dit echt waar is. Maar zoals Slak zegt klinkt het ongeloofwaardig want hamsters doen er alles aan om te ontsnappen aan een benauwde situatie. Mijn hamsters proberen al te ontsnappen als ik ze onder de tralies op kranten zet als ik ze ga verschonen :’), laat staan een schoenendoos.

wat een dierenmishandeling zeg

wat is het doel van dit topic
natuurlijk vind iedereen het niet normaal

Hamsters zijn echt ontzettend goed in ontsnappen, dus een schoenendoos is echt een makkie voor ze :’) Maar als dit echt waar is, is het dierenmishandeling.

Weet je trouwens zeker dat jij niet die vriendin bent? En zo’n hamster overleeft het nooit buiten.

Ik vind het zielig voor die hamster. Maar hoe kunnen wij nou weten of haar ouders iets gehoord hebben? Dat kun je toch beter aan haar vragen als ze toch je vriendin is?
Beetje ongeloofwaardig dit…

Lekker belangrijk ook :stuck_out_tongue:

weet je zeker dat je niet stiekem zelf een hamster wilt :wink:

een schoenendoos onder het bed?
dan is ie zo dood lijkt me.
dus ik geloof er niet veel van.

Dit is apart haha

Natuurlijk is dit niet waar, en als het waar is, is het gewoon verwaarlozing!

Maar weet niet of dit nog een idee van je is, aangezien je account ook (al?) verwijderd is

Slotje dus