Stiekem bij mijn vriendje slapen..

Lieve allemaal,

De situatie: ik ben 16 (bijna 17) en ben 10 maanden samen met mijn vriend.

Al een hele tijd willen mijn vriend en ik graag bij elkaar slapen, maar mijn moeder wil dit niet hebben. Ik heb een aantal keer gevraagd waarom, ze doet er nogal vaag over, maar het komt er volgens mij op neer dat ze niet wil dat we seks hebben (wat overigens ook overdag kan ofc, maar dat argument overtuigt haar niet).

Deze week zijn de ouders van mijn vriend op vakantie, en bedacht ik het volgende: ik verzin dat ik een slaapfeestje bij een vriendin heb, en dan ga ik naar hem. Stiekem. Mijn moeder vond het goed en nu ga ik zondag naar hem toe.

Vandaag vroeg mijn moeder of ik toch wel echt naar die vriendin zou gaan. Ze gelooft me volledig.

Eerlijk gezegd heb ik nu een ontzettend schuldgevoel tegenover mijn moeder… maar ik wil ook zo graag eindelijk een nacht bij mijn vriend doorbrengen. …

Graag jullie mening hierover/tips om mijn moeder over te halen voor een ‘legale’ logeerpartij.
Xxx

Ikzelf zou niet liegen en als jij je hier niet goed bij voelt zou ik dat ook niet doen.

Hoe oud is je vriend?

Mijn vriend is 17, half jaar ouder dan ik.

Is het je eerste vriendje? Heb je al seks met hem gehad? Ben jij zijn eerste?

ik zou het niet doen, zelf zou ik me echt schuldig voelen tho.

We zijn voor elkaar de eerste serieuze relatie, zeg maar. Ik had alleen al een keer gezoend, voor de rest hebben we alles voor het eerst meegemaakt met elkaar, waaronder seks ja.

Ik zou dan gewoon eerlijk tegen je moeder zijn en zeggen dat je toch al seks hebt gehad.

Ik zou het niet doen. Wanneer ze erachter komt (grote kans, aangezien je je nu al schuldig voelt en je dan raar kan gedragen) zal het wss heel lang duren voordat ze je weer gelooft wanneer je ergens heen gaat.

doe het niet! ik heb t ook gedaan en op 1 of andere manier komen moeders daar achter…

Edit: dit aan het begin van de vakantie toen ik bij een jongen sliep, hele vakantie huisarrest…

Niet stiekem doen. Ik mocht na een 1 jaar bij elkaar slapen. Misschien mag jij dat ook?

Ik denk dat jullie gelijk hebben… Ik vind het best jammer, maar het voelt niet goed om het wel te doen. Bedankt voor de reacties, ik hoop dat het binnenkort wel mag!

ik zou het trouwens wel tegen je moeder zeggen dat je het van plan was maar dat je het niet hebt gedaan omdat het niet goed voelde en niet wilde liegen. Zal ze denk ik wel waarderen.

Persoonlijk zou ik dat niet doen. Maar dat is natuurlijk waar zij zich het beste bij voelt

Ik zou idd doen wat Niceleanth zegt.
Je moeder vraagt zich al af of je wel naar een vriendin gaat en als het dan ‘opeens’ niet door gaat, is dat wel verdacht met een slaapfeestje. Dan komt ze er wss toch achter en denkt ze ‘oh ze kon niet meer blijven slapen bij hem’.
Ik zou gewoon eerlijk zijn en een gesprekje met je moeder aangaan. Ook over de seks tbh.

Zoveel topics altijd over meisjes die bereid zijn te liegen tegen hun ouders over vriendjes en dat soort dingen. Ben ik de enige die dat noooit zou doen??

On topic: ik ben niet voor, omdat ik heel erg open ben naar mijn ouders toe en nog nooit een jongen heb ontmoet die het verknallen van die relatie waard is. Maar als jij er geen problemen mee hebt, gewoon doen natuurlijk. Ik zou er wel aan denken dat als het uitkomt je moeder serieuze trust-issues naar jou toe gaat hebben.

ik zou er geen schuldgevoel van hebben hoor, ik heb zelf ook een vriendje, hij is 16 en ik 15 en we hebben en half jaar en wij mogen nu ook nog niet bij elkaar slapen en als ik de kans heb om bij mijn vriend te slapen dan had ik die kans al lang gegrepen, en zolang je ouders je geloven en er ook niet achter komen dan is het toch prima!

Ik zou het waarschijnlijk zo doen zonder schuldgevoel, maar het is ook maar net hoe hecht je met je moeder bent.