Stiekem/betrapt

Wie van jullie heeft weleens stiekem met een jongen afgesproken?
En ben je weleens betrapt?
Ik vraag me dit echt af, ik ben zelf Marokkaans dus mag ik geen vriendjes enzo.
Een vriendin van mij vertelde me echt een superawkward verhaal laatst!
Ben benieuwd!

Bij mij was het nooit een big deal om met een jongen af te spreken dus nee geen ervaring. Beschouw dit maar als een upje.

Uh nee, mijn moeder liet me heel vrij met alles. Maar als je het stiekem doet, doe het dan op plek waar je niemand kent :’)

Hahahah ja, dat zei ik ook tegen die vriendin!
Ze was met haar vriendje in ZIJN woonplaats, hij woonde ergens in Amsterdam ofzo en ze waren midden op straat aan het zoenen toen ineens de vader van haar vriend opdook.
Die jongen duwde dr toen weg en zei: WOOOOW WAAROM ZOEN JIJ MIJ???
En die vader helemaal boos hahahahahah :’)

HAHAHA.

Ik zelf niet, ik heb ook nooit ‘stiekem’ met een jongen afgesproken. Zou het ook niet durven. Maar vrienden van me hadden het wel gedaan en werden ook uiteindelijk betrapt, dus een hele preek gehad enzo.

Hoe zij het vertelde was het nog leuker, I swear! Plaste bijna in m’n broek ahahahahahaha.
Ze is getraumatiseerd voor 't leven

Waarom zou het raar zijn om met een jongen af te spreken?
Het lijkt nu wel of het iets is om je voor te schamen ofzo…

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

In mijn cultuur bijvoorbeeld mag dat echt niet.

Nee! Je hoeft je er ook niet voor te schamen, maar het mag niet…
Dus moet het stiekem… Of nouja, stiekem. Als je verliefd bent & je wilt 't.

Ik snap nooit zo goed hoe ouders denken te kunnen bepalen met wie je omgaat en wat je doet met je leven. Maar dat zal wel een cultuurverschil zijn.

HAHAHA

I did, mijn huidige vriend. Mijn moeder is gewoon zo tegen mensen die je van internet eigenlijk kent en oudere jongens. Ik heb gewoon in een publieke plek afgesproken en vriendinnen wisten wat ik deed.

Ik spreek zo vaak af met jongens en mijn ouders weten het niet. Ik zeg ook gwn dat ik naar een vriendin ga ofzo

Neuh. Ik sprak sowieso niet vaak af en als dat wel gebeurde, hoefde dat niet stiekem gelukkig.

Ik heb het vaak genoeg gedaan. 1x betrapt maar heb ff geen zin om veel te typen:P
Ik wilde het niet stiekem doen maar als je niks mag door je stiefvader, ja dan ga ik dwarsliggen :flushed:

Om eerlijk te zijn heb ik vaak stiekem afgesproken met mijn vriendje van jaren geleden. Mede omdat mijn vader alle jongens slecht vond want je moet eerst school afmaken blabla jongens zijn niet goed voor je leer prestaties muhmuhblabla. (duidelijk, hij was een zeikert)

Mijn moeder wist wel waar ik was, maar ze gunde mij alles en zei niks tegen mijn vader :flushed: Zo lief van haar! En mijn vader is er nooit achter gekomen

Inderdaad, zo krijg je juist stiekeme gedoe. Daarom zijn mijn ouders best vrij, zo vertel ik tenminste alles wat ik uitspook. Dat hebben ze liever dan dingen achter hun rug om.

Ik heb wel eens stiekem afgesproken ja, maar dan bij hem thuis. Niet dat het niet zou mogen, maar krijg meteen allemaal vragen terwijl ik zelf nog niet eens wist of het iets zou worden.