Stiefzus is smoorverliefd

Me stiefzus is helemaal verliefd op een jongen, en hij blijkbaar ook op haar, zegt ze. Klein probleempje (volgens haar): Hij heeft een vriendin. Nu hebben ze al twee keer sex gehad, maar hij heeft nog altijd zijn vriendin en hij schijnt het niet uit te willen maken.

Na de eerste keer sex, zijn ze nog wat gaan doen en hadden ze eigenlijk besloten het te stoppen, omdat hijv oor zijn vriendin koos. Maar natuurlijk kon mijn zus het niet laten en ging ze toch met hem door praten en meer, nu komt ze net thuis: “Mijn bed is ingewijd!” (dus: ik heb sex met L, again.)

Wat moet ik nou doen om haar te overtuigen dat het niets gaat worden als die jongen het niet uitmaakt met zijn vriendin? Schrijven jullie hier eens dingen, kan ik haar dat laten lezen.

Hij kan niet voor 100 procent voor haar gaan, zolang hij nog met dat andere meisje heeft.
En voelt ze zich niet verschrikkelijk schuldig tegenover dat meisje?

Zeg dat het walgelijk is dat die vriend (mede dankzij haar) vreemdgaat.

Nja, echt schuldig voelt ze zich er niet over. Aangezien ze dat meisje totaal niet uit kan staan.

Ik vind het sneu voor de vriendin van die jongen. Zij kan hier niks aan doen en ik zou dat het liefst willen weten omdat ik hem dan niet zou kunnen vertrouwen… het is de schuld van die jongen misschien maar jouw stiefzus werkt hier wel aan mee. Ookal mag ze dat meisje niet… draai de rollen eens om, zij zou dat ook niet fijn vinden.

misschien moet ze zich eens afvragen hoe het zou zijn als haar vriend het met een meisje zou doen dat ze niet uit kan staan?

En als hij voor haar kiest: eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger, straks flikt hij het ook bij haar, laat haar daar is aan denken!

Zal haar dit zeker laten lezen straks, hoop dat ze een beetje bijdraait!

Wauw hun zijn allebei zo ontzettend fout bezig, niét te geloven.
Ze moeten allebei stoppen. Waarom doet ze zo? Omdat ze háár niet kan uitstaan? Wauw wat is je stiefzus kinderachtig. Hij is overigens ook niet goed bezig, en dan nog wat, hij maakt het niet uit met zijn vriendin, dus je stiefzus is alleen maar goed voor de seks. Hij vind haar niet leuk, omdat hij het toch niet uitmaakt met zijn vriendin? Zo bijzonder is ze dus ook niet voor hem. Dat moet ze zich goed beseffen. Dont be such a dumbass en zoek een ander. Iemand die je helemaal voor jezelf hebt.

Oké het klinkt misschien hard, maar het is de waarheid.
Ik was ook gek op een jongen, mét een vriendin, alleen ik kon er niks mee haha.