stiefbroertje van vriendin

(ik zit even op een anoniem account omdat dit gewoon te vernederend is)

Maar goed, een vriendin van mij heeft een stiefbroertje. Hij heet Jeremy en is 15 jaar oud.

Hij heeft dus ooit een nep facebook profiel aangemaakt, omdat hij wou kloten ofzo :’). Hij heeft een profiel gecreëerd waarop hij zich voordeed als een 30jarige brandweerman genaamd Anton, hij praatte met allerlei vrouwen en had ook telefonisch contact met ze dus het liep heel erg uit de hand. Hij claimde dat als hij met hun afsprak hij ze ten huwelijk zou vragen en blablabla. En al die domme wijven geloofde hem natuurlijk, dat het op een dag zo ver ging dat zijn telefoon constant afging maar hij was er niet dus nam zijn moeder het op. Het was een van die vrouwen van zn facebookprofiel die belde en ze zei dat ze bij haar man is weggegaan voor die Anton dus, en bij hem wil komen wonen. Zijn moeder zei haar dat ze geen Anton kent en dat dat nummer van haar zoon is. Uiteindelijk kwam alles puntje bij paaltje en kwam zn moeder erachter. Die vrouw kreeg een of andere mental breakdown aan de telefoon. En toen mocht hij niet meer op de computer en werd zn telefoon afgepakt. :cold_sweat:

Maar wauw, dat een vrouw weg gaat bij haar man voor iemand die ze nooit heeft gezien :’’’). Zijn jullie ooit voor de gek gehouden door een nep profiel?

Ooooooh, Catfish. Dat programma. :’)

Ja ik heb 't wel eens gehad ja, maar niet zover dat ik echt verliefd werd op iemand van het internet of iets. Ik ben gelukkig niet zo naïef.

Nee niet echt.

Wow, wel vet zielig voor die vrouw maar ook weer dom van haar om de relatie te verbreken met haar man voor iemand die niet eens ‘‘echt’’ bestond of ontmoet heeft, maarja weet zij veel.
En laag van dat broertje om zoiets te flikken. :cold_sweat:

dan ben je denk ik niet helemaal 100 punten.
dat broertje en die vrouwen niet. je gaat toch niet zomaar bij iemand weg omdat je leuk telefoon contact hebt?

Ja inderdaad, dat dacht ik ook toen ik het hoorde

Het verbaasde me vooral omdat hij totaal niet overkwam als zo een jongen die zomaar even vrouwen voor de gek gaat houden, hij is een leuke jongen voor zijn leeftijdsgenootjes en doet havo. Maar misschien voelde hij zich aangetrokken tot oudere vrouwen ofzo :’)