stiefbroer

Ik heb sinds kort een nieuwe stiefbroer, hij is 15 en ik ook. Ik dacht de hele tijd dat ik hem niet leuk vond, want steeds als hij me probeert te zoenen doe ik het niet. Maar nu hij bijna een vriendin heeft, ben ik toch wel een beetje jaloers ofzo?
wat moet ik doen? vind ik hem leuk?

Je stiefbroer probeert je te zoenen?
Dat is niet echt normaal als een stiefbroer dat doet XD

Hij is toch geen familie van haar? Dan mag het wel :’) Hij kan best op haar vallen.

mm ik ken hem nog nietecht goed, dat was pas de 3e x dat ik hem zag ofzo, en we waren alleenthuis duss.

Krijg een beetje een Serena en Dan idee hierbij

Maar ontopic:
Lijkt me niet echt handig om iets met he stiefbroer te beginnen… En als hij nu bijna een vriendin heeft, zou ik het op dit moment er ook maar bij laten. Misschien ben je jaloers op de aandacht? Genoeg andere leuke jongens!

Pas maar op. Het kan zijn dat je hem nog steeds niet leuk vindt. Als een (onbekende) jongen en meisje onder één dak wonen kan er spanning vrijkomen waardoor jullie geen echte relatie kunnen krijgen, slechts lust.

Neee idd, nietecht handig nee.
Maar ik denk dat hij mij wel leuk vind, maar hij denkt dat ik hem niet leuk vind, op een of andere manier speel ik altijd hard to get?
Nu nog een probleem, ik ga binnekort ook met hem op vakantie… xD

@ pickpocket

woon niet bij hem, heb m pas 3 x gezien…

Trouwens, een meisje uit mn hockeyteam heeft ook een relatie met haar stiefbroer! Is een heel leuk stel eigenlijk, dus het kan wel werken…

Ah, dan is mijn reactie overbodig haha.

Ja maar hij woont opzich best ver en zovaak kan ik hem dan niet zien…

Hmm ja, misschien beantwoord je zo al je eigen vraag voor jezelf. Als je hem weinig ziet en hij heeft bijna een vriendin, ik weet niet… En als het niet lekker loopt, is dat al helemaal niet handig binnen de familie enzo. Ik zou even afwachten en kijken hoe het op vakantie loopt, maar ik zou niet te veel hoop hebben.

Is ook lastig om een goede reactie te geven, nutteloos topic eigenlijk want begrijp mezelf nieteens. Heb ik wel vaker last van, weet nieteens wat echte liefde is want vind al een half jaar ofzo al geen jongen meer leuk…

Ik vind het echt heel raar dat hij jou na 3x gezien te hebben al zoent terwijl je ook nog zn stiefzusje bent.

Ik zou maar een beetje opletten en eigenlijk gewoon niets met hem beginnen.

okee dáár zat ik dus serieus ook aan te denken :stuck_out_tongue:

Idd, ik heb hetzelfde idee als BratPack, better watch it

Het is maar wat je lang noemt…

Anyway, ik vind het toch een beetje smerig, ook al zijn jullie geen familie. En sowieso is het raar dat hij zo snel zo doet.

Het is je stiefbroer. Ik geloof dat dat genoeg zegt.
En het is ook raar dat ie al na 3x jou te hebben gezien, je probeert te zoenen.

Smerig is het niet. Sociaal niet zo aanvaard, is het wel.
Maar als jullie beiden nog maar 15 zijn, vind ik het niet zo’n goed plan eigenlijk… Grote kans dat dat niet echt een serieuze relatie zal worden en dat kan zijn sporen wel eens achterlaten in de familie.