stichting: 'look good feel better'

Hallo,

ik was een beetje aan het rondneuzen op het beatyblog van misslipgloss en daar zag ik dat zij(ze krijg altijd producten opgestuurd voor haar blog) heel vaak ongebruikte beautyproducten doneert aan stichting ‘look good feel better’. Ik ben even gaan googelen en ben erachter gekomen dat dit een stichting is die dus beautyproducten geeft in combinatie met een makeup en beautycursusen aan vrouwen en jonge meiden die kanker hebben. Dit doen ze zodat ze zich tijdens deze uren van de workshop eventjes niet ziek voelen en dat ze in combinatie met de make-up er voor de buitenwereld (en zichzelf)niet ziek uit hoeven te zien maar mooi, en zich dus beter voelen!
zo krijgen deze vrouwen, die vaak onzeker zijn over zichzelf als ze kanker hebben(je verliest immers je haar, , bij borstkanker raak je je borsten kwijt etc.) iets meer zekerheid over hun uiterlijk, krijgen ze zelf een beetje meer controle en kunnen ze er misschien zelfs iets blijer mee zijn :slightly_smiling_face:

zelf vond ik dit een erg goede stichting, maar ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Is er iemand die er ervaring mee heeft, ook met doneren etc.? want misschien ga ik dat wel doen.

hun website= http://www.lookgoodfeelbetter.nl/

x