Stevige, mooie rugzakken?!

Ik heb voor mijn vervolgopleiding een stevige tas nodig ivm zware boeken. Maar, ik wil natuurlijk wel een mooie rugzak (:

Ik heb al wel een paar leuke rugzakken gezien van het merk Mi Pac, maar ik weet niet of die stevig en goed zijn… Ik zal natuurlijk wel een kluisje hebben, maar alsnog moet mijn tas stevig zijn haha

Dus mijn vragen zijn; 1. Zijn de tassen van Mi Pac goed en stevig?
2; Wat zijn verder leuke merk tassen?

Sidenote; hij moet ook een 15,6 inch laptop kunnen dragen xo

Ik heb geen ervaring met Mi Pac maar ik heb deze Eastpak gekocht: https://www.bol.com/nl/p/eastpak-out-of-office-rugzak-sunday-grey/9200000029985329/, hier zit een stevige achterkant in en ik heb zelf een 15,6 inch laptop en die past erin.

Het merk Mi Pac ken ik niet… Maar ik heb zelf ook goede ervaringen met Eastpak!

Ik heb al jarenlang een Eastpak en ik ben er erg tevreden over

Ik heb zelf een Eastpak, en ben er zeer tevreden mee! Het heeft ook 30 jaar garantie. Je hebt verschillende uitvoeringen en de tas is zeer stevig.

Fjällräven? Moet je alleen niet de standaard maat nemen maar een grotere voor je laptop.

Eastpak.
De stevigste rugzak die ik ken.

Ik heb zelf deze tas:
https://www.bol.com/nl/p/herschel-supply-co-pop-quiz-rugzak-grey/9200000024523878/

Past een laptop tot 15 inch makkelijk in en is erg stevig.
Mi pac tassen heb ik helaas geen ervaring mee.

Ik heb Herschel en ben er blij mee. Je moet alleen uitkijken, want sommige tassen zeggen wel dat ze beschikbaar zijn voor een 15 inch laptop maar vaak is 't frame van de laptop nog wat groter en dan past het niet meer in het laptopvakje. Is bij mijn tas ook het geval, maar ik vond 'm zo mooi dat ik hem toch wel heb gekocht en nu doe ik mijn laptop gewoon in het normale vak met een laptophoes eromheen en dat werkt ook prima. :slightly_smiling_face: