Stevige, mooie rugzakken?!

Ik heb voor mijn vervolgopleiding een stevige tas nodig ivm zware boeken. Maar, ik wil natuurlijk wel een mooie rugzak (:

Ik heb al wel een paar leuke rugzakken gezien van het merk Mi Pac, maar ik weet niet of die stevig en goed zijn… Ik zal natuurlijk wel een kluisje hebben, maar alsnog moet mijn tas stevig zijn haha

Dus mijn vragen zijn; 1. Zijn de tassen van Mi Pac goed en stevig?
2; Wat zijn verder leuke merk tassen?

Sidenote; hij moet ook een 15,6 inch laptop kunnen dragen xo

Ik heb geen ervaring met Mi Pac maar ik heb deze Eastpak gekocht: https://www.bol.com/nl/p/eastpak-out-of-office-rugzak-sunday-grey/9200000029985329/, hier zit een stevige achterkant in en ik heb zelf een 15,6 inch laptop en die past erin.

Het merk Mi Pac ken ik niet… Maar ik heb zelf ook goede ervaringen met Eastpak!

Ik heb al jarenlang een Eastpak en ik ben er erg tevreden over

Ik heb zelf een Eastpak, en ben er zeer tevreden mee! Het heeft ook 30 jaar garantie. Je hebt verschillende uitvoeringen en de tas is zeer stevig.

Fjällräven? Moet je alleen niet de standaard maat nemen maar een grotere voor je laptop.

Eastpak.
De stevigste rugzak die ik ken.

Ik heb zelf deze tas:
https://www.bol.com/nl/p/herschel-supply-co-pop-quiz-rugzak-grey/9200000024523878/

Past een laptop tot 15 inch makkelijk in en is erg stevig.
Mi pac tassen heb ik helaas geen ervaring mee.

Ik heb Herschel en ben er blij mee. Je moet alleen uitkijken, want sommige tassen zeggen wel dat ze beschikbaar zijn voor een 15 inch laptop maar vaak is 't frame van de laptop nog wat groter en dan past het niet meer in het laptopvakje. Is bij mijn tas ook het geval, maar ik vond 'm zo mooi dat ik hem toch wel heb gekocht en nu doe ik mijn laptop gewoon in het normale vak met een laptophoes eromheen en dat werkt ook prima. :slightly_smiling_face:

Ik heb twee keer een Mi Pac tas gehad. Ze zijn kwalitatief wel iets minder goed dan Eastpaks, maar daar staat tegenover dat ze wel goedkoper zijn. Een 15,6 inch laptop past er net in, maar wel met veel moeite. Ik vond ze zelf wel fijn, omdat ze leukere uitvoeringen hadden dan EastPaks. (En de 30-jaar garantie van een EastPak geldt niet op alles, op de rits bijvoorbeeld weer niet. Echte, all-inclusive, garantie is maar voor 1 of 2 jaar.)

Zelf heb ik nu een rugtas van Cowboysbag die ik voor mijn verjaardag heb gehad. Deze: Cowboysbag Going steady Bag wingate (320 tobacco) - Van Beek .
Hij is best wel heel duur (vooral in vergelijking met een Mi Pac of Eastpak) en hij is ook echt best wel groot, duidelijk groter dan een Eastpak. Maar ik vind het wel een hele mooie tas en doordat die groot is, past er ook veel in. Er zit ook een laptopvak waar een 15-inchlaptop in past. Maar goed, je moet het geld er wel voor over hebben, want het is wel best duur… Aan de andere kant staat Cowboysbag er wel om bekend een hele goede kwaliteit te bieden.

Eastpak bevalt mij ook goed!

Vans is ook een fijn merk!

Ik heb een Herschel, bevalt al 2 jaar erg goed! laptop van 15,6 met breedbeeld scherm, dus vrij lang, past er perfect in!

Dus over het algemeen zijn jou ervaringen met deze tas prima? Ik vind hem echt heel mooi! :grinning: Wil voor aankomend schooljaar ook een nieuwe en ben wel een beetje uitgekeken op eastpacks. Mijn laptop (15,6 inch) past, met een sleeve eromheen nét in mijn eastpack, zal hij dan beter in deze tas passen of durf je dat zo niet te zeggen?

ik heb sinds vorige week een blauwe eastpak provider, daar past heel veel in en ook mijn laptop. ik zou zo snel het formaat niet weten, maar dat kun je heel makkelijk opmeten