Stevige bovenbenen

Het begint langzaam weer wat warmer te worden dus ik ben weer een beetje opzoek naar lente/zomer jurkjes en kortere broekjes. Maar nu is het zo dat ik van mezelf redelijk stevige bovenbenen heb, geen vet maar spieren doordat ik aan ballet doe.
Toch heb ik daar wel last van: weet iemand een manier om wat slankere bovenbenen te creëren? Dan kan ik namelijk ook leuke hotpants aan.

En dan nog iets wat niet in dit topic thuis hoort eigenlijk; Weet iemand, als er geen oplossing is voor die bovenbenen, wat voor soort korte broekjes je dan moet dragen om het er niet lomp uit te laten zien?

xxx

Eh niet. Als het spieren zijn, is het enige wat je eraan kunt doen niet meer sporten :") En gewoon niet té strakke broekjes aan trekken dan.

Ik heb dat ook, echt van die superman blokken. Terwijl mijn onderbenen best wel dun zijn :’’)

Je kan er denk ik niks aan doen. Als je niet meer sport dan gaan je spieren wel weg maar ik denk niet dat je dat wilt. Maar wees blij, altijd beter dan flubber-cellulitis-bovenbenen :slightly_smiling_face: Probeer niet te strakke broekjes te dragen en vooral donkere kleuren. Lichte kleuren benadrukt het denk ik nog meer.

HAhahahaha superman blokken :'D er moet gewoon een oplossing zijn

True. Het staat alleen zo lomp (vind ik dan)

nouuuu, boeiend zeg :“D Kom op. Ik heb ook stevige bovenbenen, maar dat is gewoon m’n bouw. Ik trek zeker ook gewoon korte broekjes aan. Bij jou is het tenminste nog spier :”).

Nja, niet meer sporten dan zullen die spieren vanzelf weggaan…