stevige bikini (kleine borsten)

hallo :slightly_smiling_face:

ik ben al weken op zoek naar een nieuwe bikini maar kan nergens een goede stevige vinden want ik surf namelijk en ik wil niet dat als ik iedere keer in het water val mijn bikini zoek is ;p. Ik heb 1 van de h&m maar ik vind hem nogal brol want ik was gaan zwemmen en de vulling klapt altijd om enzo. Ik heb kleine borsten AA/A maar ik wil wel een stevige ( een model bh maar dan bikini snapje ?). alvast bedankt !!! ( ik hou niet van te veel vulling want dan lijkt het zo fake maar ook niet dat het doorziet … zo gewoon een stofje begrijp je ?)

Er is van o’neill ofzo een bikini die aan je vast plakt en niet verschuift in het water.

blijft het plakken na dust keer int water te vallen ?

met beugel bedoel je?
Bij de c&A hebben ze ook wit met groen die heb ik :stuck_out_tongue:

ja met beugel , maar ik heb geen grote borsten dus ik wil niet dat het open gaat staan fso

je kan zo kiezen bv. 40c, 38b, 40a snap je?

en vn h&M die vallen sowieso wat kleiner uit mischien dat die past

Ik ben ook niet zo’n fan van de bikini’s van de H&M. Ik vind ze wel heel mooi maar kwalitatief zijn ze minder inderdaad. O’Neill is volgens mij echt een surfmerk dus ik denk dat die wel goede bikini’s hebben?

Ik heb zelf 75A en ik heb een mooie bikini met beugel en wat vulling van de hunkemoller. (blijft goed zitten!) Ook, vond ik zelf verrassend, niet duur, ik was in totaal denk ik 30 euro kwijt! (terwijl ik normaal speciaal naar de h&m ga voor goedkope bikinis :stuck_out_tongue:) Maar ik weet niet of ze m nog hebben, maar je zou er is binnen kunnen lopen!

Bij de livera kan je die denk ik wel vinden!

H&M http://www.hm.com/nl/product/79766?article=79766-A
http://www.hm.com/nl/product/79768?article=79768-B

Je zou het niet zeggen, maar ik heb ze zelf ook, en blijven écht perfect zitten. Trouwens ik heb 't zelfde probleem haha, weet alleen niet of het was is voor jou?

die is niet stevig :stuck_out_tongue:
ik heb hem ook en inderdaad de cupjes klappen dubbel, maar ik heb ze vast genaait :slightly_smiling_face:

Hema heeft ze! met beugel, gewon in bh maten, zwart/antraciet/blauw met bloemetjes/oranje met bloemetjes/etc. Ik zou daar even gaan kijken als ik jou was! ik heb de mijne daar ook vandaan (75 a), en ze zitten geweldig! Moet je wel die nemen met die kraaltjes aan een draadje tussen je borsten, zeg maar haha. De rest verlies je als je duikt oid. ;p

Je moet echt kijken bij de Livera! Daar heb je wel meer van die beugelbikini’s, ook echt bh-model enz. Die zitten echt stevig, ook zonder vulling en wat dikker zodat alles wat beter blijft zitten!