steunzolen vans

heej, ik wil morgen vans kopen maar ik heb steunzolen en die moeten er in kunnen. weten jullie of dat kan of in welke vans dat kan?
alvast bedankt! sorry als er een soortgelijke topic is :blush:

Geen idee. >vans topic.

Jup, kan gewoon. Steunzolen kunnen volgens mij in alle sneakers etc.

okee, en kunne de binnenzolen er uit?

Ik heb ook steunzolen en ik wil ook vans maat mijn moeder vind ze niet ‘stevig’ genoeg -.-

Nee, maar ik leg ze gewoon daarop.

En @DizzyLizzy, vans zijn nog best stevig vind ik, allstars zijn nog veeeeeel erger.

pfoe wat ben ik blij met mn nieuwe dokter, ik hoef geen steunzolen meer heb hele slappe spieren & enkels zegmaar, maar dat word alleen maar erger door steunzolen, dus ik weet niet waarom je ze hebt, en of je een oude dokter hebt.

maar ik heb nu een jongen vrouw en die zegt dat het een oude mannen.vrouwen fabel is!

binnenzolen kunnen er niet uit, maar je kan ze er wel met geweld uit krijgen!
heb ik ook gedaan! passen prima!
en ze zijn idd niet super stevig, de fysio zit ook elke keer te zeuren… maar wat verwachten ze dan, dat je op wandelschoenen gaat lopen? en als ze maar goed lopen toch…

Ik heb ook steunzolen en doe ze gewoon in mijn vans?
Hij heeft ze wel aangepast aan mijn vans, dus de randjes geknipt !

kak mn moeder wil ook dat ik stevige krijg, dus gaat mn moeder vragen aan die persoon in de winkel of ze wel stevig zijn blablabla en laat ze zich vanallen aanpraten… :S . weet iemand vans die het stevigst zijn? ik heb ook slappe enkels ofzoiets… maar ik vind ze zoo leuk!

Je moet die met de dikke zool nemen en met ‘kussentjes’ aan de zijkant!

zijn die steviger?

upje…

Era of vulcanized denk ik.

ik heb nu net steunzolen, en ik had vans en all stars, mag ze nu gelijk niet meer aan van mn moeder… iemand tips om ze weer aan te mogen…?

bij mij is de regel, als je je ze lekker vind zitten mogen ze wel, ik heb zulke moeilijke voeten