Steun Sanguine.

Sanguine kampt al jaren met enorm ernstige klachten (ernstige buikklachten met koliekpijnen, altijd erge misselijkheid, acute buiken, ernstige vemagering door hiervoor vermeld, leukopenie, vocht rondom organen, gewrichtspijnen en vasculitis). De huisarts geeft aan dat zij geen expertise hebben op het gebied van haar klachten en verwijzen naar het ziekenhuis. Moeizaam, want ze heeft haar klachten zonder gericht onderzoek en zonder enige dossier kennis, omdat dit dossier verdwenen is. Meerdere ziekenhuizen verwijzen weer terug naar de huisarts. Zij is nu eenmaal een ‘buikkind’ is wat ze medegedeeld kreeg. Daarbij zeggen zij dat Sanguine eerst maar tien kilo moet aankomen voordat ze überhaupt gaan verder zoeken naar de oorzaak. Dit is voor haar zelf niet mogelijk, hoe graag ze dat ook wilt en hoe hard ze haar best ook doet.

Ten einde raad is het ziekenhuis in Leuven geraadpleegd. Er is daar goed onderzoek gedaan, mogelijk is er sprake van stenose, littekenweefsel in de darm waardoor de doorgang slecht is met als gevolg paralyse, waardoor afsluiting van de darm. Na aanleiding van de uitslagen is er een behandelplan gemaakt. Echter, de verzekering betaald de ‘second opinion’, maar niet de behandeling die is voorgeschreven. Zij zijn van menig dat deze behandeling in Nederland kan plaatsvinden en gaan dat ook benadrukken in de rapporten die naar Nederland gestuurd worden. Alleen voordat dat eenmaal hier is, zijn we weer dagen verder. Er gebeurd niks, niemand doet iets, terwijl het met spoed nodig is om haar op te nemen. Sanguine is fysiek uitgeput door de vermagering en dagelijkse heftige pijnen. Haar organen functioneren steeds zwakker. Alles wat ze doet (en eet) is een aanslag op haar lijf.

Ze gaat steeds verder achteruit en wordt gewoon niet geholpen, dat is absurd. Echt iets waar we met ons hoofd niet bij kunnen.

Velen van jullie zullen Sanguine wel kennen, net als haar eeuwige optimisme ondanks alles wat haar al jaren overkomt. En ook nu, ze is een onwijs sterk persoon. Dit topic is een plekje waar jullie een berichtje voor Sanguine neer kunnen zetten, een kaarsje op kunnen steken en/of een wens neer kunnen zetten.

Lieve Sanguine, wij zullen er altijd voor jou zijn.

Tekst geschreven door Milolove, met toestemming van Sanguine.

~

[b]Als jij graag een kaartje wilt sturen voor Sanguine, mag je mailen naar kirsten.x@live.nl en dan krijg je een adres. Ik en Milolove zorgen dat het in het boek geplakt wordt en bij Sanguine terecht komt. Ook is het mogelijk om via het emailadres een tekstje te verzenden en die schrijf ik dan zelf in het boek.

Het liefst wil ik wel dat de kaartjes (en tekstjes) vandaag of morgen (met uitzondering van overmogen) verstuurd worden, zodat er nog ruim de tijd is om het allemaal in te plakken en mooi te krijgen.[/b]

<3

ik wens je heel veel sterkte Sanguine, en we denken hier allemaal aan je!
het is belachelijk dat ze je aan je lot overlaten. je bent een positief/lief meisje van alles wat ik hier van je lees op gs. hou vol ! :hugs:

Lieve Sanguine, ik denk aan je!
Houd je sterk, ik vertrouw in jou <3

Liefs

Heel veel sterkte Sanguine! Ik hoop op het beste voor je! Ik wens je heel veel sterkte en moed. Ik brand ook een kaarsje voor je.

:sob::muscle:

Lieve Sanguine,

Ik heb hier eigenlijk nooit met je gepraat, maar ik heb altijd je berichtjes gelezen. De meesten optimistisch, ondanks dat het erg slecht met je gaat. Ik bewonder jouw optimisme zo erg, je bent zo’n sterk persoon! Wat je nu allemaal overkomt is je écht niet gegund, het is zo oneerlijk. Ik wens je zo veel sterkte en geluk toe! Hou dat optimisme stevig vast, je bent zo sterk <3.

Ik zal vanavond een kaarsje voor je opsteken en aan je denken. Nogmaals veel sterkte!

Sterkte!

Heel veel sterkte Sanguine, ookal ken je mij niet, ik heb wel altijd je berichtjes gezien, we denken aan je!

Ik denk aan je! Vanaf nu elke dag! En samen staan wij hier achter je om je, als het moet, virtuele knuffels te geven

:sob::muscle:

Mijn kaarsje brandt! Heel veel sterkte Sanguine ik zal voor je bidden!

Als er updates’s zijn over haar, of als ik meer weet wat ze zelf niet hier in dit topic kan zetten dan zal ik jullie meteen op de hoogte stellen.

Zou ze het misschien leuk vinden als er zo’n boek gemaakt wordt met kaartjes en brieven en zo, net als bij Krullevaar? Dat is wat persoonlijker en dat lijkt me ook leuk voor haar, omdat ze dat er altijd even bij kan pakken.

Weet ook niet of er iemand is die dit kan organiseren (ik ken haar persoonlijk niet en heb ook niet haar adres o.i.d., dus dat zou raar zijn :’)).

Lijkt mij een leuk en mooi idee!

Lieve sanguine…
Het liefste zou ik girlscene nu momenteel uit mijn leven verbannen en over 2 weken weer terugkomen om dan te horen dat ze in Nederland wél naar je luisteren en dat het de goede richting met je op gaat.

Ik voel me hier naar door en vind dit zó onrechtvaardig.
Je bent zo’n lieve meid…

Mijn kaarsjes branden voor je.
Heel veel beterschap…

Lieve Sanguine,

Ik heb nooit echt met je gepraat, maar ik wens je superveel sterkte toe en ik zal zeker voor je bidden en een kaarsje aansteken. <3

Dat is een leuk idee! Stel dat ze in het ziekenhuis komt te liggen of ik ga haar bezoeken (wat wss wel gaat gebeuren) dan kan ik het haar persoonlijk geven. :slightly_smiling_face:

Lieve meid

Ik blijf mijn kaarsje voor je branden.
Ik denk aan je.
Ik ken weinigen die zo sterk en positief zijn als jij.
Ook hoe je anderen inspireert en helpt.
Ik wens je alle kracht toe .

Lieve sanguine, ik heb je nooit gekend of gesproken, maar ondanks dat wil ik je heel veel sterkte wensen :sob::muscle:

Ik hoop met heel mijn hart dat je beter wordt!