Steun jij een goed doel?

Steun jij een goed doel?
Zo Ja welke?
Zo nee waarom niet?

Ik had als goede voornemen een goed doel te steunen ik heb Bond voor dieren & vrienden van de olifant (heb een eigen olifant geadopteerd)

En nu vroeg ik af wie ook een goed doel steunt :wink:

Nee, want ik kost zelf helaas al geld genoeg.

Ja, IFAW

Nee.

Ik denk dat, dat een misvatting is. Er zijn inderdaad goede doelen met die opzet. Maar als jij nou eens écht je best zou doen en écht goed zou rond informeren en bellen en vragen waar je geld aan uit wordt besteed, dat er veel goede doelen zijn die niet zo op die manier werken.

volgens mij staat er zo nee WAAROM niet?

Ja mezelf.

En als ik zo nu en dan een goed doel tegen kom, geef ik wel wat.

Ik doe vrijwilligerswerk, en zie dat voor nu als mijn bijdrage aan het goede doel.
Ik heb gewoon geen geld om een financiële bijdrage te doen, hoe graag ik het ook zou willen.

Ik doe 1x per jaar vrijwilligerswerk voor de Rotaryclub. Dan help ik mee met het begeleiden van kinderen bij een sport & spel dag voor geestelijk gehandicapte kinderen.

nee, omdat ik mijn geld zelf hard nodig heb…
Ik geef wel altijd wat als ze met de collectebus komen. Maar liever niet aan doelen die met dieren te maken hebben.

Ik wil misschien ook een olifantje ‘adopteren’ maar ik twijfel heel erg tussen een olifant en een aapje. Dus daar ga ik nog is een keertje heel goed over na denken.

Nee maar mijn ouders wel, aan WSPA
Dus die zielige diertjes, die je altijd op de reclame ziet

Mijn oma geeft geld aan Kika.

nee, ik heb de geldpest niet jammer genoeg

jammer genoeg niet.

Nee, Want er zijn al genoeg mensen die die doelen steunen. ik heb een eigen huisje en ik moet echt wel dat geld voor me zelf houden… en ik vind het ook lullig als ik 1 doel wel steun en het andere niet… zo ben ik weer niet of allemaal wat of niet en in dit geval niet…

KidsUnited.

Maar ik zou heel graag het WSPA willen steuen.
Daar moet ik nog even over nadenken. ><

[message=4594283,noline]xPatrickSter schreef op 10 January 2010 @ 15:48[/message]:
mijn moeder KidsUnited.

Maar ik zou heel graag het WSPA willen steuen.
Daar moet ik nog even over nadenken. ><

^dubbel ;p

Ik zou vrijwilligerswerk willen doen, maar weet dus echt niet waar x]

Nelson mandela kinderfonds. :tipping_hand_man: