Sterretje gezocht van BNN

Heey!

Ik vroeg me af wie van jullie het televisieprogramma Sterretje gezocht van BNN kijkt en wie jullie het beste vinden.

Ik denk dat ik Krista en Sophie het beste vind :]. En ohemgee, vinden jullie ook niet dat Krista heel veel op Cameron Diaz lijkt?!

xoxo.

Ik kijk het niet, het lijkt me gaar.

ik heb het net gekeken, ik vind het wel leuk :grin:
en krista lijkt inderdaad een beetje op cameron diaz

-

Ik ben even haar naam kwijt, de gene die zelf wou stoppen vanwege dat conflict met haar vriend ( wat ik heel jammer vond) … die vond ik wel iets hebben!

Even ter vergelijking:

http://i39.tinypic.com/2vmhibp.png

http://www.goodhousekeeping.com/cm/goodhousekeeping/images/cameron-diaz-side-hg-de.jpg

cameron diaz is leukerrrr :grin: heeft niks met het topic te maken… maar ok

ik was voor die meid met dat korte witte haar maar die is er nu uit volgens mij

Ja vond ik ook, sommige mensen hebben iets lelijks wat ze tegelijkertijd ook leuker maakt.

Ik kijk het ook :grinning:
Woow, en ik vind die Mignon op Nicolette van Dam lijken!
Maar zij is er nu helaas al uit…

Ik kijk het ook :]
ik vind Krista denk ik de beste, maar die meid die er zelf uit was gegaan vond ik ook goed.

Ik hoop dat Fleur wint! Vind het commentaar dat ze te mannelijk zou zijn best wel bullshit…

Ik vind Fleur het leukste. Gewoon een leuk meisje met ballen, vind ik. En ook heel grappig, ik lag helemaal in een deuk door haar vertolking van dat liedje van Linda, Roos en Jessica

ik ben voor Mignon en Sophie
Maar Mignon is er helaas uit…

Ik ook, want die heeft mij mij op school gezeten, haha :stuck_out_tongue: Iedereen vond t superjammer, eindelijk de kans op een beroemde “hee die heeft bij mij op school gezeten”, gaat ze dr zelf uit :stuck_out_tongue:
Maar ze was ook t beste. Die anderen vind ik stom. Vind t programma eik ook stom :stuck_out_tongue: Maargoed, kijk t toch, dr is gewoon niks anders op vrijdagavond ; )

ik vind Krista ook het beste, zij moet winnen :bowing_man:
(ze zat op mijn school)

Was het jullie ook opgevallen dat niet gister maar de week daarvoor de aflevering dat Geraldine zoiets zei in de trant van: zelfs toen ik voor try before you die was terug gekomen uit Azië?

Hmm… nee. Dat heb ik niet gehoord. Ik weet niet meer of ik Fleur of Geraldine het beste vind, haha. Ik denk dat Fleur gaat winnen maar er is iets aan haar wat me een klein beetje irriteert.

ja dat was mij ookal opgevallen!,ik dacht echt van, huh ?

Ja maar ze speelden zo’n situatie die zegmaar in de toekomst moet plaatsvinden, ze waren zegmaar al tbyd presentatrice (of hoe je dat ook schrijft)