Sterrenbeeld

Ik ben een leuw.
Ik lees elke dag mijn horoschoop in de krant, maar die klopt nooit, want die zegt altijd iets met mijn partner. Maar waar is hij dan? Mijn ascedant, klopt wel een stuk beter, maar ook weer niet helemaal.

ik ben een ram, en ik lees me horoscoop in de veronica magazine :stuck_out_tongue: vind het nooit zo helemaal kloppen, maar sommige dingen kloppen wel

ben ik dan de eenigste hier die een leeuw is:P??

ik lees het ook altijd en soms kloppen ze wel…

ik ben waterman :stuck_out_tongue: ik las wel eens horoscopen ja, en soms klopte ze wel… :slightly_smiling_face: maar ook niet altijd

Schorpioen. ik lees altijd mijn horoscoop in de sp!ts en als ik hem ergens anders in zie staan, ook, en vaak hebben die dingen nog gelijk ook.
qua karater komt het eng goed overeen; observerend, kwetsbaar, gedreven, scherpzinnig, diepgang, cynisme

ik ben maagd, ik lees horoscopen meestal voor de lol fzo, t klopt bij mij tog (bijna) nooit ^

Ik ben Kreeft!

Ik ook kreeft :slightly_smiling_face:

ik ben ook schorpioen… als ik hem tegenkom in een tijdschrift lees ik hem altijd… ! ik stuur ze dan wel eens naar mijn pen vriendin, en dan bij haar horoscoop dan zo: onderstrepen van: gaat dit voe rmij? enzo vet grappig
laatst zat ik hier met een vriendin die al 2 jaar verkering heeft stond er: je word deze week hevig verliefd… dus ik ging dat aan haar vriendje die er ook was maar dan bij mijn broer… was echt grappig;) bij mij klopte het er stond: het lijkt er op dat je ziek bent en ikw as ook ziek of nouja neit helemaal meer maar wel net geweest en in die van de fancy (die andr was hitkrant… 1 malige aankoop vanwege di-rect :wink: groupie jou know :wink: )stond dat het een rustige week was klopte ook was de hele week niet naar school geweest XD maar is toch klare onzin :wink:

Vissen… soms lees ik m’n horoscoop, gwn uit nieuwsgierigheid… sommige dingen kloppen maarja met de zin ‘er zal iets gebeuren’ jaaaah… du’uh x

leeuw

tzal allemaal wel zweferig gedoe

Ik ben kreeft, die horoscopen uit tijdschriften kloppen niet…
Maar die kloppen nooit :stuck_out_tongue:
Maar van die echte horoscopen herken ik soms wel iets…
bijvoorbeeld Deze

Ik ben een tweeling… Mijn horoscoop bij de Fancy klopt altijd! Heel raar. Ik geloof er niet echt in, maar het is wél leuk :stuck_out_tongue:

steenbok, lees het meestal wel maar geloof er geen bal van :stuck_out_tongue:

ik ben Stier… Ik lees wel mijn horoscoop in tijdschriften… maar geloof er niks van… Wel leuk om allemaal te lezen!!

Nou hier is dan de eerste Leeuw,
Soms klopt 't wel(ik lees ze altijd(A)) :stuck_out_tongue: maar vaak staaan er ook dingen in
waarvan ze bijna 100% zeker zijn dat iedereen dat wel memaakt;)
maarja vind 't wel leuk om te lezen :wink:
xx

[quote author=NOTANOTHERNAME link=topic=8096.msg[quote author=koning_bumi link=topic=8096.msg[quote author=koning_bumi link=topic=8096.msg2112154#msg2112154 date=1181587148]#msg[quote author=koning_bumi link=topic=8096.msg2112154#msg2112154 date=1181587148] date=1181587148]#msg[quote author=koning_bumi link=topic=8096.msg[quote author=koning_bumi link=topic=8096.msg2112154#msg2112154 date=1181587148]#msg

Nee hoor :wink: lord_way is ook leeuw! Kijk maar:

[quote author=NOTANOTHERNAME link=topic=8096.msg[quote author=koning_bumi link=topic=8096.msg[quote author=koning_bumi link=topic=8096.msg2112154#msg2112154 date=1181587148]#msg[quote author=koning_bumi link=topic=8096.msg2112154#msg2112154 date=1181587148] date=1181587148]#msg[quote author=koning_bumi link=topic=8096.msg[quote author=koning_bumi link=topic=8096.msg2112154#msg2112154 date=1181587148]#msg

Zie je? :stuck_out_tongue:

Als 't aan mijn horoscoop ligt ben ik nooooit meer van mn leven vrijgezel xD
Klopt echt nooit bij mij. En zeker die karaktereigenschappen. ‘Je bent heel opgeruimd. Jou kamer is ontzettend netjes’ Yeah. Right. *kijkt achter laptop* HEE! mn bio boek n__n

ik ben ram
en ik lees eigenlijk iedere dag m’n horoscoop en altijd in tijdschriften enzo
klopt meestal nog wel aardag wahaha

ik ben boogschutter =)
ik lees wel eens mn horoscoop, maar doe er eigenlijk niet zo veel mee.