Sterrenbeeld

Weegschaal. En alles klopt gewoon! Vooral de slechte eigenschappen :stuck_out_tongue:

Ik ben maagd… en lees soms wel me horoscoop :stuck_out_tongue: vind het wel grappig… soms klopt het ook wel…

Ik ben tweelingen, als er ergens een horoscoop staat lees ik hem weel, maar meestal klopt er nix van;-)

ben tweeling, en ik lees echt altijd mijn horoscoop hahha! in tijdschriften enz altijd, maar ik heb ook iets dat ik iedere dag per mail mijn horoscoop krijg… meestal boeit het me niet zo en klopt het ook niet, maar soms ook wel helemaal

Ik ben stier en ik lees ook elke dag m’n horoscoop, haha :stuck_out_tongue: Vind het wel grappig als het klopt.
Qua karaktereigenschappen klopt het wel. Dus begin het wel een beetje te geloven :stuck_out_tongue:

ik ben maagd, maar mijn horoscoop klopt echt nooit, en ik zou ook opgeruimd en verlegen zijn, niet dus…

Ik ben Waterman, en ik lees ook wel een de horoscoop en ze kloppen best vaak eigenlijk! :stuck_out_tongue:

ik ben zelf leeuw
ik lees mijn horoscoop egt elke dag omdat ik nieuwschierig daar naar ben.

maar heel lang geleden stond 1 keer bij mijn zus iets van je bent vergeten de konijnen te voeren, en dat was dan ook egt gebeurd

Ik ben Boogschutter en als ik een Horoscoop lees slaat ie echt nergens op is gewoon NIET mij …!!!:P:P

Xx_______LadyLanne

Ik ben leeuw , als ik een blad heb met horoscopen er in lees ik het altijd maar het klopt meeestal niet :stuck_out_tongue: en ik geloof er ook niet in ofzo;p

Ik ben weegschaal en ik lees het ook wel vaak… meestal hoop ik gewoon dat het klopt hahahah :grinning: :stuck_out_tongue:

ik sie geen kreeften…:stuck_out_tongue: IK ben kreeft en k lees wel is vind het wel grappig…:stuck_out_tongue:

Weegschaal,vind het lol om te lezen en bij mij klopt het ook nog [meestal hea] Karaketeigenschappen kloppen bij mij ook wel eigelijk :stuck_out_tongue:

Ik ben een ram, en ik lees mijn horoscoop zelden =/

Ik ben ook kreeft =)
de 2de hierzo

Ik lees mijn horoscoop wel eens k vind het
altijd wel grappig…

waterman :slightly_smiling_face:

"De belangrijkste eigenschappen van het astrologische teken Waterman zijn:

origineel, vrijheidlievend, rebels
democratisch, wetenschappelijk, afstandelijk
onbevooroordeeld, koel, anti autoritair
intellectueel, modern, onvoorspelbaar"

dit klopt echt bijna allemaal! alleen ben ik niet zo koel en anti autoritair :stuck_out_tongue:

Ik ben Leeuw.
En ik hou van mijn sterrenbeeld :slightly_smiling_face:. Ik lees mn horoscoop altijd, en in sommige geloof ik, in andere niet. Eigenlijk gewoon omdat ik erin WIL geloven xD. En omdat bijv… als een horoscoop voor die dag ofzo positief is, ben ik die dag ook vrolijker xD.

Ik ben steenbok en ik lees mn horoscoop altijd als ik m tegen kom:P dat is bijna iedere ochtend in de bus(sp!ts-krant-addict) Ik lees ook die van mn vriend,moeder,broer en beste vriendin:P

Kreeft, maar ik heb veel trekjes van andere sterrenbeelden.
Dat van mij klopt meestal niet :slightly_smiling_face: ( eigenlijk altijd niet)

Weegschaal
Ik lees de horoscopen wel heel vaak, ik vind de stukjes altijd wel grappig :wink:
Maja, meestal kloppen ze natuurlijk niet…