Sterrenbeeld

Wat is jullie sterrenbeeld? En lezen jullie wel eens je horoscoop?
Ikzelf ben een vissen, en als ik dan bijvoorbeeld wel eens lees over de karaktereigenschappen van een vissen, lijkt het toch wel te kloppen vind ik :stuck_out_tongue:

Ik ben een Stier :stuck_out_tongue:
Ik lees soms wel 's horoscopen, maar meestal klopt er dan niks van hoor :wink:

Ik ben waterman. Ik las het vroeger wel eens, maar geloof er niet in.

Ik ben een Vissen…klopt nooit wat van, en ik geloof er ook niet in :frowning:

Allemaal verzinsels!

kbén twéeling en ik gelóof er niet in [aa] kvin t máar onzin =P

steenbok…lees t wel altyd…mr gloof er niet in

Ik ben een Schorpioen!
Soms kloppen die karaktereigenschappen wel.
En ik heb één keer gehad dat ik echt versteld stond van een horoscoop, t omschreef echt precies mijn dag =P
Maar voor de rest lees ik t niet, alleen als ik t toevallig tegenkom.

Ik ben waterman. Ik lees soms mn horoscoop wel, maar ik geloof er niet egt in.

Ik ben Weegschaal.
Die ‘voorspellingen’ enzo vind ik maar onzin, maar de karaktereigenschappen enzo kloppen bij mij eigenlijk wel :slightly_smiling_face:

mijn sterrenbeeld is steenbok mijn horoscoop klopt nooit ja soms maar ze maken het zo dat het bij iedereen bijna wel klopt

ik ben een weegschaal=D
en de horoscoop klopt altijd bij mij (bijna dan)

Ik ben vissen :slightly_smiling_face: Ik lees mn horoscoop altijd! :grinning: Ik geloof er helemaal niets van, maar vind t gewoon heel grappig! :stuck_out_tongue_closed_eyes: Soms kloppen er wel dingetjes en de karaktereigenschappen kloppen redelijk goed. Ik maak er ook wel eens misbruik van: “Mam, mn horoscoop zegt dat ik vandaag thuis flink verwend word. Dusse mag ik vandaag … [zomaar iets invullen]?” :stuck_out_tongue_closed_eyes: Maar de horoscoop zegt ook vaak: "Vandaag gebeurt er op je werk *blablabla* " Lekker logisch, ik heb geen werk! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

ik ben ook vissen maar heel vaak klopt de horoscoop niet

Ik ben een stier…=)
ik lees m’n horoscoop wel, maar er klopt echt niiets van…!..:stuck_out_tongue:

Ik ben een Boogschutter. Ik lees wel altijd horoscopen, maar het klopt meestal niet echt.

ik ben een waterman. als het gaat om persoonlijkheidsbeschrijvingen vind ik het altijd wel kloppen ja, maar die horoscopen in tijdschriften geloof ik geen bal van. en daarbij kun je ook wel eigenschappen van je eigen sterrenbeeld bezitten, er zijn toch altijd verschillen want anders zou dat betekenen dat iedereen die bijvoorbeeld waterman is preciés hetzelfde is… dus jah…

Veel vissen hier! Ik ben een Ram. Ik lees mijn horoscoop altijd en’t klopt soms wel ja :grinning:

Ik ben maagd maar heb al een tijdje geen horoscoop meer gelezen, dus weet niet echt of t nog klopt…

Waterman :wink:
Die verhalen in tijdschriften worden toch altijd verzonnen maar ik lees ze wel.
Geloof er niet in, maar vind 't wel grappig!

schorpioen, lees het wel eens… maar dan lees ik de andere ook en meestal kloppen dr wel meer… vind het ook onzin:P