Sterkte

Hey, het gaat niet echt over Liefde & Boys, maar over een vriend van me.
Hij is vrijdag door een glazen koepel 8 meter naar beneden gevallen en ligt in coma. Zijn overlevingskansen zijn niet groot & als hij erdoor komt zal hij nooit meer dezelfde zijn. Het is raar weetje, je ziet zo een dingen in films & je hoort ze.
Tot het gebeurd met iemand waar je echt om geeft.
Ik heb woensdag nog met 'm staan praten en dan weet je gewoon niet, dit zijn de laatste 2 dagen van zijn ‘normale’ leven.
Ik wil via dit topic graag sterkte toewensen aan zijn broer, ouders ( zijn moeder is net genezen aan een vreselijke ziekte ) en ook aan zijn vriendin.
Iedereen is er kapot van, maar stel je voor als je zijn vriendin bent, je weet toch echt niet wat je moet doen?

Nja, niet dat het veel uitmaakt maar, blijven vechten H.
Je bent sterk genoeg & je komt er wel door, zonder jou zijn we niet compleet :slightly_smiling_face:

xx

Oh heftig zeg! Heel veel sterkte

Jeetje mijn mond viel open toen ik dit las Ö
Heel veel sterkte, ook voor hem en zijn familie!

Jeetje, heel veel sterkte!

Dankjewel :slightly_smiling_face: ! x

Veel sterkte, maar kun je niet beter een kaart sturen? Lijkt me sterk dat z’n broers en ouders dit zullen lezen.

Heb hun al mijn steunbetuiging laten weten, maar nja, zo kan ik het toch wat kwijt door het neer te schrijven :slightly_smiling_face: gaat gewoon om de betekenis x

Wat erg!
Heel veel sterkte…

Wat vreselijk zeg, heel veel sterkte!

Sorry trouwens voor mijn nieuwsgierigheid, maar hoe kan het dat hij viel?

Kan me ook wel voorstellen dat je het niet wil vertellen, maar ik ben een verschrikkelijk nieuwsgierig persoon >.<

Oh wat erg =/

Wat erg, heel veel sterkte!

Maakt niet uit, zou het zelf ook willen weten,
ze ( hij en zn vrienden ) waren na een avondje stappen op het dak van een gebouw geklommen ( slim ook, drollen dat ze zijn ) en hij ging naar beneden via een gevaarlijke weg, en zn vrienden zeiden : niet doen, gek dat je bent! en toen hoorde ze eigenlijk meteen het glas al. Je kan zeggen dat het zijn eigen schuld is maar hij wou dat echt niet ofzo, en hij was ook niet dronken. Maar eigenlijk een ‘dom’ voorval, niet goed uitgekeken ofzo.

Ooh, wat een erg verhaal en ook hoe het gebeurd is!
:open_mouth: Hartstikke veel sterkte toegewenst!

Zo, dat is best wel heftig! Jij heel veel sterke ermee en inderdaad ook heel veel steun aan zijn familie en vriendin toegewenst!

Wow :astonished: heel veel sterkte voor iedereen!

heftig. Sterkte

Dat heftig om zo iets mee te maken sterkte