sterke drank ook te koop in supermarkt?

hee, titel zegt 't al. is sterke drank ook te koop in supermarkt, of alleen in een slijterij? of verschilt dat per sterke drank? het gaat namelijk om tequila ;p
hoop dat jullie 't weten & alvast bedankt… xx

alleen in een slijterij alleen sommige supermarkten hebben dat erin zitten

Verschilt.
Bij Vomar hebben ze zeg maar een aparte slijterij maar in Albert Heijn verkopen ze alleen wijn en bacardi enzo.

Bij verschillende Em-Té’s weet ik dat ze ook een ‘borrelshop’ hebben, wel binnen de reguliere winkel, maar een apart stuk winkel met aparte kassa etc…
Verder verkopen ze in supermarkten geen drank boven de… 18% ofzo?

Tequila is bij ons alleen slijterij. dacht ik…
Wij hebben ook alleen maar C1000 en AH

Wil je dat zelf kopen? Volgens je profiel ben je 14! Dikke kans dat je het niet meekrijgt.

Sorry, niet mijn zaak, maar vroeg het me gewoon af ^^

@ Cair

nee vriendin haalt 't ook voor me ;p

Ehm, okee :\

ik kan er niet onderuit dat ik dat ietsiepietsie vreemd vind

Toen ik 14 was, hield ik me nog niet echt bezig met sterke drank, maargoed. Dus je bent niet de enige die het vreemd vind.

Maar wat wou je eigenlijk gaan doen met die sterke drank?

Ach, bijna iedereen probeert alcohol onder de 16 toch… Niet dat ik het een goed plan vind, maar ik heb het zelf ook gedaan.

on topic; slijterij

Sowieso vragen ze om je ID als je onder de 20 jaar bent (dat is al een tijdje zo, is nieuw), dus kans dat ze het meekrijgt is 0. Ze zijn er superstreng op!
Zelfs als je vriendin weet dat je 16 bent ofzo, en die zit achter de kassa, moet ze je ID vragen.

Ik neem aan dat ze het wil drinken haha :’)

ik ben 15 en drink nooit dus tsja (:
okee, alcohol uitproberen is logisch, maar meteen sterke drank is niet bijster gezond nee.

Sterke drank is altijd alleen in een slijterij of aparte winkel in een supermarkt. Maar tequila zal je niet tussen de breezers (meer van jouw niveau) in de supermarkt vinden.

zo logisch vind ik 't eerlijk gezecht niet om alcohol uit te proberen op je 14e haha, eerlijk gezegd 'n beetje dom (:

Haha o die was best hard.(’:

maar om nou meteen met tequila te beginnen? ik zeg niet dat ik zo’n heilige ben, maar toen ik alcohol uitprobeerde waren het slokjes breezer van m’n bf’s oudere broer. En geen tequila. Daar kun je zo’n hoofdpijn van krijgen.

Proberen kan toch wel? Zolang je niet elke week ligt te kotsen vind ik dat je best op je 14e eens mag drinken. En je spelt het als gezegt… (iets dat je al op de basisschool leert?)

voor sterke drank moet je 18 zijn hea, wil je het meekrijgen…
geen 16…

maar okee… ik zou dan naar een slijterij gaan…

:grinning_face_with_smiling_eyes: