Sterk Misgevoel

Hallo,

Ik zit in Thailand voor 2 weken, ik ga over minder dan een weekje naar huis. Gelukkig maar! Want ik mis mijn vriend heel erg, zo erg dat ik hem mis dat ik er down door wordt, ik wordt zelfs chaggie van hem, we hebben wel normale gesprekken maar anders dan altijd, ligt dat aan dat je elkaar lang niet ziet? Ik erger me, hij laat helemaal niet merken dat hij me mist, laatste paar dagen ook geen lieve slaaplekker… Alleen maar paar xjes. Mist een jongen je niet? Hoe kan ik me vrolijk voelen? Ik denk ook telkens dat hij me niet meer hoeft, zo erge onzekerheid. Help me… Liefs

Het beste is om het hem gewoon te vragen, iets in de richting van: mis je mij ook?
Volgens mij is het namelijk wel normaal dat jongens ook het gevoel van missen kennen (misschien wel minder dan meisjes). Mijn vriend mist me altijd wel, maar meestal pas na een week (misschien duurt dat bij jou vriend ook even). Hij laat het ook minder merken dan ik, ook al weet ik dat hij me wel mist. Ik zal het hem gewoon vragen. Probeer nog te genieten van je vakantie want Thailand lijkt me super gaaf!

zeg dat je hem mist, hopelijk zegt hij dan dat hij jou ook mist … en anders vraag je het hem!

Zelfde hier hoor, mijn vriend is in mijn geval degene die een maand weg is in toekoe toekoe land. Zo ver, dat er gewoon geen bereik is. En als hij dan een keertje bereik had kwam er geen ‘ik mis je’ in het sms’je voor.
En ineens kreeg ik een sms met ‘ik mis je heel erg, was je maar hier’. Ik denk dat hij je wel degelijk mist alleen het niet zo laat merken. Ik zou me geen zorgen maken, komt wel goed!

Bij jullie laat die het tenminste nog merken… Maar als ik terug ben van vakantie moet ik hem dan laten vragen wanneer ik kan afspreken? Want ben er wel benieuwd naar. Bij mij is ook het geval dat ok vaak moet vragen wanneer iets doen. Is dat normaal? Ik wou gewoon dat hij meer Liet merken dat hij van me houdt… X

Dat klinkt mij in de oren alsof het meeste van maar één kant komt. (jou kant). Hierover zal ik wel even met hem praten want in een relatie moet het wel van twee kanten komen. Praten is het wondermiddel in dit soort situaties.

Ehhh… ik vind het niet gek dat hij je misschien nog niet mist, je bent pas een week weg haha. Dan hoef je niet meteen te stressen dat ie je niet meer leuk vindt hoor.

Hoe lang hebben jullie nu wat?

één week is inderdaad niet zo lang, ik zie mijn vriend sowieso soms een week niet.

Nee, ik bedoel dat ik hem al 2 weken niet zie en dat ik ik nog minder dan een week hier zit.

je zit verdomme in thailand, ga van girlscene af en ga het daar geweldig hebben!

Dit ja.

Ja dat snap ik, maar ik vind het niet gek dat hij je na een week nog niet erg mist

Oooh hier herken ik mezelf zo vreselijk erg in! Mijn vriend is inmiddels al 2,5 week weg en vandaag is het eigenlijk bijna uit gegaan. Na week 1 waren de gesprekken ‘anders’, hij deed wat kortaf en vervelend, en had het idee dat hij een ander had of me gewoon totaal niet miste. Ik en mijn vriend hebben dat vaker als we elkaar een tijdje niet hebben gezien, ik heb ook gevraagd waarom die zo deed, en hij zei: ik voel me gewoon zo kut als ik met je praat want wil bij je zijn, maar dat kan nniet, en dan krijg ik echt een kutstemming.

Dit zou denk ik ook de reden kunnen zijn, dat hij je gewoon ontzettend mist…
Sterkte meid, ik weet hoe het voelt!

Mee eens haha.
Door zo negatief te denken verandert er niets. Je ziet later maar of hij je leuk vind, ga nu genieten!

Inddd!! Je moet zelf genieten! En anders stuur je hem een smsje! Of spreek je na de vakantie wat met hem af dan kom je er vanzelf achter!

Ik geniet ook super erg! Elke dag een excursie, heb het ook echt naar mijn zin! Maar soms als ik alleen ben dan denk ik eraan. Maar dankjewel x

Vraag hem gewoon over hoe en wat! Je kan beter gewoon direct vragen dan gaan gokken en jezelf afvragen of hij je wel mist o.i.d.

Ik heb gezegt; ik mis je :pensive: en hij zegt terug ; we zien elkaar snel :wink: . Hoe moet ik hier over denken? Sorry laatste vraag x

Het komt op mij over alsof hij je niet mist. Maar dat kan toch? mijn vriend reageert ook wel eens op die manier