Sterilon/ ontstoken oorgaatjes.

Ik heb een vraag,

Sorry voor de grote.

http://i549.photobucket.com/albums/ii385/minthem1/306630_3287994930998_559921246_n.jpg

Ik kan niet tegen nep zilver…
En heb ook hele kleine gaatjes, als ik geen oorbellen in heb zie je ze amper.
Ik kan meestal ook maar 1dag oorbellen in doen als ze niet van echt zilver zijn…

Ik wil sterilon gebruiken omdat het ontstoken is, alleen is dit de datum waarop het product is gemaakt of is het over datum?

Staat er op de zijkant niet een soort potje met 12, 24, 36 oid erop? Maar ik zou hem niet gebruiken, lijkt me niet dat zoiets 5 jaar goed is.

op mijn eigen potje staat op de zijkant wanneer het over de datum is, waarschijnlijk is dit ook over de datum maar ik weet natuurlijk niet hoelang je het al in huis heb.

er staat toch die zwarte letters bovenaan op de verpakking niet gebruiken na?

Dus het is over de datum, al 5 jaar over datum.

nee er staat niet zo’n potje op met 12,24,36 dat is wel met make-up zo maar ik zie het niet.

er staat ook niet op de zijkant of het over datum is…

Ik heb het al op me oren gesmeerd… ik zal het wel weggooien want volgens mij hebben we het al een tijdje.

het ruikt trouwens wel nog als sterilon xD

Als het over de datum is, kan het geen kwaad hoor.
Alleen het doet niets meer :stuck_out_tongue_winking_eye:
Dus veel zin om het erop te doen, heeft het niet.

oke gelukkig xd.

gewoon effe een nieuw potje halen bij de juwelier, kost maar een paar euries. :wink:

ik zou het vooral NIET gebruiken.
Het haalt niet alleen de slechte bacterien weg maar ook de goede…
Gewoon met schone handen wassen met lauwwarm water, of een zoutspoeling (wat zout in gekookt water) en verder eraf blijven.

Oh, en je oorbel schoonmaken en erin houden. Ander kan je de ontsteking insluiten en heb je een flink probleem

liefs

kijk naar je foto zelf, lezen is moeilijk he?
er staat op het doosje: niet te gebruiken na: en dan iets met 2007, dat zal wel dezelfde datum zijn als op het flesje staat.

pffff, kan niemand meer wat zelf tegenwoordig.

ze zetten er niet voor niets een datum erop hé

Over de datum…
een aantal jaar over de datum is bij Sterilon op zich niet heel erg. Maar dit is 5 jaar, het zal nu waarschijnlijk niets meer doen. Weggooien en nieuwe kopen… en geen nepzilver oorbellen meer indoen!

ik zou hem niet meer gebruiken maar sowieso raad ik je geen sterilon aan. sterilon is behoorlijk agressief voor een onstoken wondje / gaatje en ik zou persoonlijk even iets anders ervoor gebruiken!

Je kunt beter een pak puur zeezout (geen normaal keukenzout of zeezout met toevoegingen) halen, water koken en het zout erin oplossen en het hiermee schoonmaken (: