Sterilisatie voorvocht zwanger?

Hoi lieve allemaal,

Ik heb een vraagje, Ik heb gisteren seks gehad met een jongen zonder condoom maar hij is gesteriliseerd en is niet in me klaargekomen nu lijkt het me dat zwanger zijn uitgesloten is maar toch knaagt het een beetje in me hoofd want ik slik namelijk de pil niet.

Liefs,
Nathalie

En je kent hem goed genoeg om zeker te weten dat hij gesteriliseerd is? :’)

Ja, ik ken hem al best wel lang en hij heeft me dit in een serieus gesprek verteld en de littekens laten zien.

.

Je slikt de pil niet en je hebt seks zonder condoom?
Ik raad je aan om überhaupt geen seks meer te hebben tot je iets gebruikt van voorbehoedsmiddel en je je beter ingelezen hebt hierover.

Haha ik vond dit topic aan zoveel kanten merkwaardig dat dit me nog niet eens was opgevallen.

Normaal gesproken doe ik het altijd veilig met condoom en het is ook stom dat ik het dit keer zonder heb gedaan dat weet ik wel.

waarom heb je niet voor de zekerheid een morning after pil genomen?

Waarom? Mensen worden niet gecastreerd. Dit wordt altijd verkeerd verteld.

Castratie: wegnemen van ballen of eileiders.
Sterilisatie: doorknippen van zaadleiders of eileiders.

Dieren worden altijd gecastreerd, man of vrouw, mensen worden altijd gesteriliseerd, man of vrouw.

Wilde net zeggen, zo heet dat altijd bij mannen én vrouwen. Alleen dieren worden gecastreerd, hopelijk…

Om op je vraag te antwoorden trouwens: Je kan niet zwanger zijn.

Edit: tenzij hij zeer recent gesteriliseerd is. Als in, nog geen paar dagen geleden.

Ik vraag me toch echt af waarom een jongere jongen zich zou laten steriliseren? Dusja je kan op dit moment niks eraan doen en gewoon wachten totdat je ongesteld bent. En als die gesteriliseerd is lijkt het me raar als je dan alsnog zwanger wordt.

Kans is echt nihil dat je zwanger bent overigens TS, De correcte term is overigens vasectomie.

Tenzij het nog maar kort geleden is, blijkbaar moet je tot 3 maanden na de ingreep nog voorzichtig zijn.

Wie zegt dat hij jong is?

omdat hij geen kinderen wil lijkt me

Maar vaak doen ze die ingrepen helemaal niet of wordt het niet vergoed voor je 35e omdat bijna iedereen daar dan later spijt van krijgt.

Maar die man kan toch gewoon 35 zijn, ik zie nergens een leeftijd staan hoor.

Als die 99 voor haar geboortejaar staat, mag ik toch hopen dat het om een jongere jongen gaat. :’)