Step up 3-d

Weet iemand waar ik het online kan kijken ?
Ik kan het nergens vinden.

Das een vette film!

Geen antwoord op je vraag, maar dat moest ik gewoon even zeggen :’)

nee sorry,
Denk nu nog niet :O!
maar als je miss 2 weken wacht kun je hem denk ik wel vinden op torrentz.com en dan downloaden met bittorent enzo (:

Je kan 'm dowloaden op kickasstorrents.com maar dan moet je ook bijv. Bitlord hebben om het ‘verder te downloaden’. Dus via die site heb je niet die film.

Waarom downloaden als je hem nu gewoon in de Bios kan kijken?

Downloaden is veel chiller. Alhoewel, de bios is ook nice hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar zo kan ik lekker thuis blijven met mijn laptop XD hoef ik 't huis niet uit.

Waarom weer downloaden of online kijken? Ga 'm gewoon in de bios kijken… veel leuker op supergroot scherm, geluid overal en in 3d.

Ik vind het nogal duur als het 3D is, rond de ¤15,- dan wil je nog wat eten, wat in de bioscoop ook erg duur is. Nou dan kijk ik het toch liever thuis op een klein scherm zonder 3D.

upp voor jou

Thnx 4 de up.
Dus niemand weet een site ? :stuck_out_tongue:

leuke film!
nee weet ik niet

Ben er eergister in 3D heen geweest, het was ¤8,50!

Weenie, ik ga woensdag en het kost 8.50

Bij ons kost het 10,-
Maar ik weet niet waar je 'm online kan kijken.

Ik zocht dus laatst een film via die site, maar weet nooit welke goed is.
Als je snapt wat ik bedoel. Je krijgt een hele lijst met resultaten, maar heb geen idee welke ik dan moet aanklikken…

www.tvchack.cc misschien?

Voordat je op die site kan gaan moet je op een link klikken maar bij mij werkt het echt nooit en klik ik het gewoon weg.
Werkt het bij jouw wel ?

Op wat voor link moet je dan klikken?
Want als ik naar tvshack ga, heb je dat kopje met Video channels, en dan klik je op movies
en dan kies je de film, soms krijg je zo’n klein schermpje ín het schermpje waar je de film kunt kijken ( snap je het nog? XD ) en die klik ik dan altijd weg, en dan kan ik gewoon de film kijken.

Hmm, ik heb een downloadprogramma, Vuze, daar kan je em misschien wel op vinden.
Ik ga em vanavond in de bios kijken xD

Deze film is echt leuk, ik vind deze het best en het leukst van de 3 delen. Ook de muziek is weer fantastisch, alleen zoek ik 1 nummer die ik gewoon echt niet kan vinden helaas.