Stena line

Hey,
Ik weet niet of hier al een topic over is:) anders sorry.
Ik ga binnen twee weken naar engeland, en ik heb nog geen ponden. Ik ga met de stena line.
Is het duur om euro’s te wisselen op de boot of kan ik het beter uit de muur trekken?

Je kan het beter vooraf via de bank doen, op de boot is duurder. Zorg ook niet dat je teveel hebt, ponden inwisselen voor euro’s is duurder.

Bij de bank moet je er ook extra voor betalen en ver van tevoren bestellen. Ik zou het uit de muur trekken!

Misschien dat het ergens op internet staat waar je het het beste kunt halen?

Je kan ook bij het gwk halen(hoef je niet van te voren te bestellen), zodat je iig wel iets van ponden in je portemonnee hebt. Verder kan je er in veel winkels gewoon pinnen en anders uit de muur halen

Ik zou op de boot gewoon pinnen en dan in Engeland geld uit de muur halen. Op de boot is de koers heel slecht!

Ik ben toen ik iets van 11 jaar was met de stena line naar engeland geweest ! Toen deden m’n ouders alles met het geld, dus ik weet niet precies hoe duur het was enzo. Maar weet wel nog dat ze het op de boot deden en dat zouden ze niet doen als het heel duur was (gierigheid enzo hahah)