Stelling: Zeeman/Wibra plastictasjes.

Ik heb een stelling voor jullie.

Doen jullie moeilijk met het lopen in de grote stad of in jouw kleine dorpje met het lopen van een plastic tasje van bijvoorbeeld de Zeeman, Wibra etc? Schaam jij ervoor? Zoja, waarom dan? Zo niet, waarom niet!
Ik ben benieuwd naar jullie meningen/ervaringen.

Ik zelf vind het niet super vervelend, al geef ik eerlijk toe, als ik de kans heb, prop ik het liever in een grote tas. Waarom weet ik niet, want eigelijk is het een dood normale winkel, waar ik altijd mijn panty’s of ondergoed van haal.

En jullie?

Nee, ik schaam me niet. :slightly_smiling_face:

Het zijn maar tasjes? Het zijn maar winkels? Ik snap niet waarom iedereen zo zeikt over de Zeeman. Je kunt er genoeg leuke dingen voor 'n supergoedkope prijs halen.

Ik heb ook een shirtje van de Zeeman en een collega van mijn moeder ook. Mijn moeder zei: ‘Hee *naam* wat een leuk shirtje, die heeft mijn dochter ook, van de Zeeman toch?’ Vond die collega niet zo leuk :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ga geregeld naar de Zeeman, omdat m’n beste vriendin daar werkt. Ik haal er meestal alleen strings, ¤1 armbandjes en haarspeldjes. Ik schaam me er niet voor aangezien ik ook de laatste tijd wat op m’n budget moet letten.
Ik prop de spullen wel vaak in een grote tas als ik dat bij me heb, maar dat doe ik bij alle tasjes, en niet omdat het van de Zeeman is. Wibra kom ik nooit.

nee ik schaam me er niet voor, kleding is kleding en als het goedkoop is is het alleen maar mooi :slightly_smiling_face: !

“Ik zelf vind het niet super vervelend, al geef ik eerlijk toe, als ik de kans heb, prop ik het liever in een grote tas. Waarom weet ik niet, want eigelijk is het een dood normale winkel, waar ik altijd mijn panty’s of ondergoed van haal.”

dat heb ik ook. ik koop er altijd panty’s en reinigingsdoekjes enzo! alleen ik prop die tas liever in een andere tas. maar het is toch maar gewoon een winkel right…

Nee, ik schaam me er niet voor eigenlijk.

het is meer de schaamte zeeman is niks mee maar meer de schaamte om tas met koeien letters met zeeman

Ik heb een hekel aan slappe markttasjes, en die tasjes zijn ook zo slap als het maar kan. Dus doe altijd tas in tas.

Als ik de kans heb dan stop ik al die kleine tasjes met dat dunne plastic in een grotere tas maar ookal was het een stevige zeeman of wibra tas zou ik er nog liever niet mee lopen, het is zoiets als een tijdelijke handdtas.

Hoezo niet? Je zou toch erover gaan discussieeren over waarom wel en waarom niet.

Ik stop zo’n tasje het lieft eigenlijk ook in een andere tas. Ik kom er niet vaak, maar wel bij de action voor scheerschuim ofzo gewoon van een goed merk. Maar toch, ik doe het liever bij een andere tas.

Met een tas van de Action zou ik wel gewoon lopen, maar met die van de Zeeman absoluut niet… En ja ik vind het ook raar van mezelf.

ik kom er haast nooit… en het liefst prop ik het ook in een andere tas als ik er iets haal, ik weet ook niet waarom.

Ik schaam me er niet voor en ik kan er rustig mee rondhuppelen.
Ik heb alleen meestal een grotere tas mee naar de stad, omdat ik het vooral heel irritant vind om al die plastictasjes in mijn mijn had te houden, dus ze verdwijnen eigenlijk automatisch in mijn tas. Maar als ik geen grote tas heb loop ik er rustig mee rond (: