Stelling: Wat vinden jullie van schuren (dansen)?

Alleen met je vriendje of bijna elke jongen.

Alleen met m’n vriendje.
Maar sowieso niet tijdens uitgaan o.i.d.

1 topic is genoeg

en ik doe dat altijd met alle jongens in een discotheek :pensive:

nee even serieus, ik vind niet dat je dat met jan en alleman kan doen eigenlijk

Verwacht je nou echt dat mensen gaan zeggen: met bijna elke jongen? :’)

• 1 Topic is genoeg.
  • Een stelling eindigt niet op een vraagteken. Een stelling is bijv: ‘Schuren met elk jongen is ordinair’. Maar niet ‘wat vinden jullie van schuren’. Dat is een vraag, geen stelling.
  • Ik vind het niet kunnen als je met elk jongen die je tegen komt gaat schuren. Vriend kan nog wel, even voor de lol maar ook niet de hele avond/nacht door.

Tantoe spang.

Polonaise-schuren :rainbow_flag:

Oke zal er proberen op te letten.
En dat van het 2 topics, mijn pc is supersloom en ik klik dan altijd 2 x.

Oke zal er proberen op te letten.
En dat van het 2 topics, mijn pc is supersloom en ik klik dan altijd 2 x.

Sorry ^

Nou nee, maar er zijn sommige mensen die zoiets wel doen.

Ik weet eigenlijk niet echt wat schuren is, ik ga nooit naar dat soort dingen waar dat gedaan wordt, en ik ken zo geen mensen. Ik ken alleen mensen die dat achterlijk vinden, ik weet alleen niet hoe ‘t eruit ziet :’) Heb dat al eens proberen zoeken op Youtube, maar niet echt te vinden xD

xD

Schuren was echt z’n hype in de 2de klas hahaha
Ik vind het een beetje ordinair.

FRISSSSFEESTEN, partyhardy.

Jongen staat achter het meisje en ‘schuurt’ eigenlijk een beetje met zn zaakje tegen haar kont aan. :’)

SOWIESOOO :blush: :blush:

@Vlientje Hahah, serieus?

Uhm nou eerlijk gezegd vind ik het niet ordinair, het hoort toch een beetje bij flirten. Natuurlijk is het weer afhankelijk van hóe en wanneer en hoe vaak je het doet. Zelf dans ik liever met m’n vriendinnen haha. Ik kan me ongelofelijk irriteren aan jongens die geen gevoel voor ritme hebben, dan bots je de hele tijd tegen 'm aan. Een jongen die goed kan dansen daar in tegen… Maar dat zijn er niet veel, met de total-package ofcourse.

Haha, nu denk ik aan.
Party rock is in the house tonight. :slightly_smiling_face:

:grinning_face_with_smiling_eyes: