stelling voor betoog maken

hey,
ik moet binnekort een betoog houden en ik had niet echt een onderwerp maar nu wel redelijk alleen moet ik nu een stelling daar van maken en daar ben ik bestwel slecht in.
ik wil mijn betoog heel graag doen over de moord op mijn oom in 1995 op de horalaan in ede, (deze moord is nooit opgelost)
ik weet niet of je hier uberhaupt een stelling van kan maken maar anders heb ik iets anders lichtelijk schokerends nodig ( heb ik nodig omdat ik faalangs heb en anders heel snel de andacht van de klas verlies en dan ook me eigen en an gaat het mis) of iets persoonlijks maar het enige andere geschikte persoonlijke is dat ik geesten kan zien en ik wil niet dat iedreen dat weet.

alvast bedankt xx trin

nou hier ist anoniem zeg maar het enige wa ik inheb gevuld waarvan ik geen 2e heb is me potcode en dan kan het altijd nog iemand anders die hier ook woond zijn dus nu weet zeg maar niemand wie ik ben aangezien het ook niet alleen mijn oom was maar ok die van andere.

maar dat is dus ook waar ik vast loop en ik heb wel echt iets schokerends nodig waar mee ik iedereen stil krijg want anders word het nogal rampzalig (ik heb ervaring met rampzalige presentatiesmaar ik weet niks behalve dit.

Je kan eerst een stukje vertellen over de oom, hoe het ging, hoe de zaak verliep en dan een stelling nemen die over de politie gaat. Ik noem nu maar iets (aangezien ik niet weet hoe de zaak is verlopen) ‘De politie kan het niet maken na 3 jaar een zaak niet meer te behandelen en door te gaan naar een andere zaak’

Ik weet niet hoe lang de politie bezig is geweest maar het is maar een voorbeeld. Hierbij kun je dus denken aan wat is belangrijker, een volgende zaak die meer kans heeft of de achtergebleven betrokkene van in dit geval jouw oom.

Je kan bijvoorbeeld iets doen met dat als daders gevonden worden nadat de zaak al verjaard is, dat ze dan alsnog moeten worden veroordeeld. Want tegenwoordig doen ze dat dus niet…

oja ziets kan ik er wel van maken bedankt

okee het schijnt dus dat sinds 2006 ofsow moorden niet meer verjaren en deze was toen nog niet verjaard

dit geeft trouwens wel een aardig beeld over ho de recht zaken zijn verlopen
http://www.misdaadjournal…moordopnadiavandeven.html
http://www.blikopdewereld…-uzimoorden–deel-5a.html