stelling: Je moet een Girlie girl zijn voor Girlscene?

hooi allemaal!:smiley:
zoals je kunt lezen in de titel is de stelling
je moet een Girlie girl zijn voor Girlscene

ik wil graag weten wat jullie hier van vinden en waarom.

ik zelf ben het er wel mee eens want ik vind dat je hier niets te zoeken hebt als je niet om kleren & make-up geeft.

Neeh ik ben ook niet echt een Girlie girl

Internet is van iedereen, iedereen mag op girlscene komen lijkt mij… Ik zelf ben totaal geen girlie-girl en toch kom ik hier toch vaak wel even kijken. “Gewone” meisjes kunnen namelijk ook pukkels hebben, willen gezonde haren, zoeken wel eens nieuwe kleren uit…, en dat soort dingen zijn hier ook gewoon te lezen…

Ik ben het dus TOTAAL NIET eens met jouw stelling…

Ik ben een half girlie girl ^^. soms helemaal, soms een doodgewoon, in een zwart-truitje-met-jeansbroek-en-allstars meisje. maar soms ook een hele makeuppop :stuck_out_tongue:. Elk meisj houdt er wel van om te weten wat in de mode is. ook staan er stoere dingen op girlscene, bv. die stoere tassen.

Ik ben het er niet mee eens, ben zelf, net als bananii, een half girlie girl. Soms gewoon, stoer gekleed, maar soms ook een ongelooflijke tut die zich om elke klein dingetje druk maakt of het wel goed zit en staat enzo :stuck_out_tongue: Op girlscene staan ook stoere dingen, dus niet alleen dingen voor meisjes meisjes.

Niet mee eens,

waarom zou je hier alleen op mogen zitten als je niet om kleding en make-up geeft? wat is dat nou weer voor belachelijk iets… ^^,
Ik ben ook geen 'girlie ’ girl of whatever. ^^

Ik ben het nieteens met je stelling denk ik, want niet elk meisje die er graag verzorgt uit wil zien is ook een girlie-girl. En er was ook zon item over stoere tassen, ook voor stoere meisjes dus

ik ben het wel eens met je stelling
want er is heel heel erg veel over fashion beaty en celebs enso
en als je niet egt girly bent kan het je meestal ook niet soveel schelen wat in de mode is.
maar iedereen kan komen kijken enso. dat is niet verboden,maar ik denk de meesten meiden die hier op de site sitten sijn wel girly girl =)

hmm niet helemaal eens… iedereen die de site leuk vindt is hier welkom, je hoeft dan niet persee een girly girl te zijn

pardon? Ik heb geen enkele hák, het interesseert me niet veel wat er ‘in’ is.
Misschien zit ik hier wel gewoon, omdat ik een forum leuk vindt? ^^

Nee dat hoeft niet. Maar de meeste nieuwtjes enzo gaan wel over make-up en fashion, dus je moet er wel een beetje in geïnteresseerd zijn vind ik.

Je kan niet ‘half-half’ gaan zitten bij een stelling. ja of nee.

Van mij hoeft dat niet, volgens mij is dat ook helemaal niet zo… volgens mij zijn er ook aardig wat minder girlie-girlers :stuck_out_tongue: Ach… daardoor loopt de site toch alleen maar goed… :slightly_smiling_face:

Nee [:
helemaal eens met Lianne.

waarom zou je een ‘Girlie girl’ (lekker hokjes denken :stuck_out_tongue:) moeten zijn om make-up en fashion leuk te vinden? :slightly_smiling_face:

kus

ik ben het totaal niet eens met je stelling, en ik ben het helemaal eens met Moosje :slightly_smiling_face:

Nee want ik ben absoluut geen meisje-meisje, en toch kom ik hier dagelijks!

Dit is geen doordachte steling…

Geeft eerst eens een duidelijke definitie van “girlie girl”

ik ben absoluut geen girly girl. draag punky kleding, maar wel vrouwelijk. maar ik vind 't leuk om te lezen wat in de mode is, en alle roddels, en nieuwe collecties van merken, celebs enz. is gewoon leuk! en al die tips. gewoon leuk =)
dus NIET mee eens.