Stelling: 'Bloggers zijn zo 2009!'

Geef jouw mening over deze stelling.

Zet ook even boven je mening duidelijk of je er Mee eens bent of Niet mee eens

Niet mee eens
Je kan ook een poll maken geloof ik.

Mee eens

Ik denk dat zodra de economische crisis weer hersteld is, mensen liever een magazine kopen. Bloggen is snel en goedkoop (mits je toegang tot internet hebt), maar vaak wel van mindere kwaliteit dan de betere magazines.

Mee eens.
In 2009 begonnen een paar echt goede bloggers. (sommige begonnen al eerder maar werden in 2009 pas echt ontdekt) Helaas ontstond er eind 2009 een soort hype waarin iedereen zichzelf uniek en creatief genoeg vond om een blog te beginnen en nu is het verpest voor mij en veel andere. De goede volg ik nog wel af en toe, maar als ik nu blogs zie zijn ze bijna allemaal het zelfde met hetzelfde info wat een week later toch ergens op girlscene staat en ik (en daarbij vele andere) niet meer echt volgen.

up.

Niet mee eens.

Tenzij je dat fashion-gedoe bedoeld. Bloggers die over andere categorieën berichten posten zijn tof.

Nope.

Hoewel veel blogs inderdaad niet best zijn, nu dingen als blogspot en livejournal etc. het bloggen meer toegankelijk maken (hoewel ik LiveJournal meer een online dagboek vind dan een blog) voor de massa.
Ben niet altijd dol op blogs, maar er zijn gewoon een aantal verschrikkelijk goede (zoals bijvoorbeeld Tom And Lorenzo, of FourFour). Je moet gewoon geluk hebben als je door de massa’s slechte blogs heen waadt om op een goede te stuiten.