Stelling: als kleding/ schoeisel niet meer 'in' is, sta je voor schut

Ik draag al sinds 2010 uggs en er wordt mij telkens verteld, dat ik achterloop en dat het niet meer kan!
Draagt iemand hier nog uggs?

Gewoon schijt aan hebben, draag lekker wat jij zelf wilt.

Niks van aantrekken! Als jij ze leuk vindt, blijf ze gewoon lekker dragen!
Het zou hartstikke saai zijn als iedereen hetzelfde zou dragen. Sowieso het begrip ‘mode’ vind ik nergens op slaan. Draag gewoon wat je zelf leuk vindt

Dan zou ik al m’n hele leven voor schut lopen denk ik. Draag gewoon wat je leuk vindt.

Precies. Iedereen bespotte uggs toen ze net in de mode waren, maar daarna werd iedereen gehersenspoeld
door de hype en nu moet ik me ineens schamen, omdat het niet meer zo populair is? Onzin!

Oh, jij bent er ook al zo één net zoals ik :sunglasses:

Ik draag ook nog uggs hoor hahaha :cold_sweat: Ookal zijn ze lelijk, ze passen bij elke outfit en ze zijn lekker warm. En ze zitten zoooooo lekker :bowing_man:

Ik dacht dat het nog best normaal was om uggs te dragen in de winter

Ik draag ook nog steeds Uggs in de winter haha! Ze zitten heerlijk :slight_smile:

dus met andere woorden moet je elke seizoen je je kledingkast opruimen en bekijken wat in is en wat niet zodat je je niet meer voor schut zet.

Ain’t nobody got time for that!

Vanwaar komt de drang om mensen te zeggen wat ze dragen ‘in’ is en wat niet?

Ik zou gewoon hun op en neer kijken en zeggen;: ‘dat kan best maar mensen zeggen wat wel en niet kan, is nooit echt “in” geweest.’
of iets in die zin :’).

Being annoying is also out of fashion but here you are!

+ wat dan met modetrends die terugkomen?

‘nou als de UGGS terugkomen in de mode, ben ik als eerste!’

Niets van aantrekken wat andere zeggen, je bent nog altijd vrij om te vragen wat je wil

Ik draag zelf geen uggs omdat het niet handig is met fietsen maar iedereen moet lekker doen waar hij of zij zelf zin in heeft, er is wel meer in het leven dan kleding

Hoezo is dat niet handig met fietsen? Dat heb ik nog nooit gehoord!

dankjewel

Ik draag gewoon wat ik wil.
Als je gevoelig bent voor mode/trends is dat wat moeilijker, maar nooit denken ‘‘dat kan ik niet aan, stel je voor wat anderen ervan denken’’

absoluut

daar moet ik dus aan werken

Ik draag wat ik wil. Een lange tijd(rond mijn 16e) wilde ik dragen wat in was of daar in ieder geval niet te erg van afwijken maar nu ben ik helemaal happy wanneer ik over straat loop en niet dezelfde kleding draag als de meeste mensen die over straat lopen.

Dat is waarschijnlijk, omdat je zelfverzekerder bent geworden