Stelende zus

Zeg gewoon tegen haar ‘als je wat wil lenen vind ik dat best, maar wil je t van tevoren even vragen? Want vorige keer wilde ik dit-en-dat net aandoen en toen had jij het net’ (of zoiets). Ik heb ook wel eens iets van mn zusje aan en andersom, en dat gaat prima hoor, maar wij vragen eerst of de ander t niet toevallig net aan wilde :stuck_out_tongue:

Ach kom :stuck_out_tongue: Ik vind ‘stelen’ in dit geval ook een beetje een overdreven woord, dit is nu echt een geval van ongewild lenen ; ) Ik vind t wel een compliment als mn zusje vraagt of ze mn hemdje of broek een dag mag lenen eigenlijk. Maar als ze het niet eerst zou vragen zou ik het wel irritant vinden, maar je hoeft toch niet meteen sloten op de kast te doen of klappen uit te delen, komop, tis je zus :stuck_out_tongue:

Ik had er ook een tijd last van, dus toen zei ik tegen haar: ‘Als jij kleren van mij steelt steel ik ze van jou’
Zij; ‘goed hoor’

probleem opgelost. Dus misschien moet je dat gewoon proberen.

als dingen niet teruggegeven worden is t wel stelen :wink:

-

je hele kast volhangen met haar kleren :d
en je eigen kleren verstoppen

als je je kamer uitgaat een plakbandje plakken op de deurpost en de deur zelf, als iemand de deur nu opendoet dan gaat het plakbandje los…

o op je kast is het natuurlijk handiger dan kun je ook gelijk zien of je zus in je kledingkast geweest is

whaha dit is toch geen probleemXD.
het is je ZUS!! je zegt het haar gewoon als je gezelig met de hele familie aan tafel zit en dan kan ze er niet onderuit, maar wel gewoon aardig en anders dan word het oorlog(da’s een grapje he, dat laatste).
je zegt gewoon: je mag mijn spullen lenen als je het vraag en het ook gewoon teruggeeft want ik vind dit niet leuk, op school beginnen ze me te pesten wanneer ik zeg dat ik een nieuw shirt heb en het verder nooit draag.

sla haar

:grinning_face_with_smiling_eyes: haha
lang leven 3 broers!

Haha, vind jouw moeder je Slayer shirt mooi?! Chill x]

verkeeerd gepost

Mijn zusje kopiërt letterlijk mijn kledingkast. Als ik iets heb gekocht (meestal bij de H&M) dan koopt zij precies hetzelfde. We hebben al dezelfde jeans, skinny, tregging, vesten, top, shirts(andere kleur, dat wel). Ik irriteer me er dood aan. En als ze uit de was komen dan pakt ze die van mij en zegt ze dat die van haar zijn. En als ik die van mij wil pakken, is het te klein. Dus hij is van mijn zusje. Ze koopt bijna altijd kleding bij de h&m, en als ze hoort dat ik kleding bij een ander soort winkel in de stad koop, waarvan zij nog nooit de naam heeft gehoord, gaat ze daar ook kijken om kleding te kopen. Laatst ging ze naar de newyorker en had ze bijna hetzelfde als mij gekocht, en dan zegt ze altijd ‘ik wist niet dat je dat had!’ maar dat weet ze heel goed en ik weet dat zeker, want soms vraagt ze zelf of iets te klein is en dan zeg ik nee. =__=

onduidelijk verteld, maar ik kan niet goed uitleggen.

vraag aan der waarom ze dit doet?:face_with_raised_eyebrow:?

zet een emmer water op je deur -wbw-

Gewoon dingen van haar jatten, of t nou gemeen is of niet.

Telkens als ik dit topic zie lees ik: strelende zus.
Maargoed, jat ze altijd wat anders of vaak hetzelfde? Anders kun je misschien de spullen die zij vaak jat ergens anders leggen, dan zie je meteen als ze het heeft gepakt. Of een muizenklem in je klerenkast zetten, of terugjatten. Dat is misschien flauw, maar ik zou niks anders weten. Praten helpt vast niet.