Stelende zus

leg een kleed voor je kast neer. ik heb zo’n kleed dat ie meteen scheef ligt als je d’r op loopt. :grinning:

als ik een zus had, dan stal ik nu ook haar kleding

of je zegt gewoon even dat je het niet leuk vind?

Terugjatten!

Of een alarminstallatie :smirk:

Gewoon met haar praten en afspraken maken?

je hele kast leeghalen en ergens anders neerleggen (tijdelijk)
je lelijkste shirt laten hangen, zodat ze alleen die nog kan pakken :grinning_face_with_smiling_eyes:

de politie inschakelen

nee gewoon dik hangslot op de deur en anders kleding van haar jatten

wat heeft het voor nut om te weten dat ze in je kamer geweest is, dan zijn je kleren toch al weg? xD

slot op je deur, slot op je kast
kleren verstoppen…

```html
Hang zo’n boksbal in je kast en wie de deur daarvan dan openmaakt… Nouja :ehbo:

Of een heel groot papier met erop AFBLIJVEN @%*&@% !
```

Phoeh, ben ik even blij dat ik geen zusje heb (:

nou ik heb ooit is bij een politieserie gezien…dat als je een haar tussen de deur doet je kan checken of iemand de deur heeft open gedaan of niet. maarja, weet niet of het wel zo handig is…

ik heb dit dus ook alleen mijn zus is dus zo erg! ik heb altijd al mijn deur opslot alleen als ik dan 's ochtends wakker word en naar beneden ga om iets te eten (dan doe ik de deur dus niet opslot omdat ik daar dan niet aan denk…) zelfs dán gaat ze stiekem me kamer op en jat ze me kleren:@ maar ik krijg ze of gewoon helemaaal niet meer terug of gewoon kapot! ik heb het er al super vaak met haar over gehad maar ze luistert gewoon niet en ik heb het ook al heel vaak met me ouders besproken maar daar luistert ze ook niet naar.
ik weet niet wat ik nou moet doen om haar van mijn kleren af te laten blijven?!
help!!

als ik een zus had die dat deed dan had ze al lang een klap tussen haar ogen te pakken. stelen blijft stelen.

maja ik ben opgegroeid tussen de jongens he XD daar lossen we die dingen zo op.

^ Beetje oud topic geüpt?

ja hier hetzelfde… maargoed jat kleren terug van haar die ze zelf vaak aan heeft! dat helpt wel vaak

Ik heb hetzelfde, maar dan doet m’n moeder het.

“Mam, waarom draag jij mijn Slayer-bandshirt?” “Ja, ik vind hem mooi”

Oh ja. En het is natuurlijk ook een compliment als iemand je portemonnee rolt, want tja, dan ben je vast rijk!
En als iemand heel je huis leegrooft, is dat ook een compliment, dan had je het vast smaakvol ingericht!
Doe normaal zeg.

Ik zou eerst met haar gaan praten. En daarna als ze niet stopt zou ik gewoon op je kast deur briefjes hangen met: AFBLIJVEN. En als ze dan nog doorgaat, ja, haar kast plunderen…

ik jat ook kleding van me zus maar ik geefhet netjes terug of ik vraag het
sissssssters love (LL)

gelukkig heb ik een broer;d
Slot op je kast?:grinning: