Stelende zus

Hee ik zit met een probleem. Ik heb een zus die wat ouder is dan ik maar die ongeveer dezelfde maten heeft, en die dus mijn kleding jat. Superirritant dus want ze brengt het ook niet meer terug. Mijn vraag dus is heeft iemand tips om te zien of ze in mijn kamer is geweest?
Xx

Je ziet het toch al omdat sommige kledingstukken niet meer in je kast hangen en bij haar liggen?

ga ermee naar je ouders? en confronteer haar er mee… je zou iets tussen de deur kunnen doen wat er uit valt als ze in je kamer is geweest ofzo?

naar mn ouders gaan werkt nie want ze jat ook spullen van mn moeder en ik merk het wel als het weg is maar ik wil het niet iedere keer op haar kamer hoeven te gaan zoeken (haar kamer is nogal een puinzooi namelijk)

dingen terugjatten :headbang2

Als je nu al weet dat ze je kleding steelt, dan zegt het al genoeg dat je weet dat ze in je kamer komt.
Je mist kledingstukken lijkt me.

Ik zou dit met je ouders bespreken, die kunnen enigzins je zus verbieden om kleren van je te lenen/gebruiken.
Een slot op de deur zou uitkomst bieden.

Ik zou als ik jou was ook haar kleren pakken. Haar lievelingskleertjes waar ze veel om geeft. & het op je kamer rond slingeren en niet vouwen of ophangen. Als je lang genoeg al haar leuke kleertjes pakt dan ziet ze zelf wel hoe het is.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik zou me deur op slot doen xd

Idd ook is dat leuke truitje van haar pakken :]
Ik heb er hier ook een zusje rondlopen dat zeer graag mijn spullen pak, met sommige dingen maak ik duidelijk dat heb ik liever niet, Maar het is toch je zusje dus als ik een mascara over heb geef ik hem aan haar, of die ene sjaal die ik niet zo vaak draag mag zij dan wel is om. Vind het stiekem toch leuk om haar hele gezicht dan weer zien te stralen :3 Het is je zus zulke dingen horen erbij, praat er is met haar over dat je het niet leuk vind, maar dat ze het bv altijd kan vragen ^^

Mijn zusje doet dat ook, echt irritant. Maar eigenlijk meer met make-up en dan is het ook gelijk op :pensive:

Zie het als een compliment?

Haal je eigen kleding terug, stop het in je kast en doe daar een slot op [desnoods zo’n ketting eromheen! Misschien even een werk om dat te doen elke keer als je wat wilt pakken, maar misschien snapt ze dan de hint.]

O hier heb ik ervaring mee, ik heb er daar 3 van!
Maar mijn oudste zus is de ergste, ze jat altijd dingen van mij maar brengt ze noooit terug. Ik steel meestal gewoon dingen terug van haar kleding, en als ze dan naar mij komt en zegt; heb jij mijn kleding gejat, geef ze terug.
Dan zeg ik altijd; Nee, geef jij maar eerst mijn kleding terug.
Beetje chantage mag wel =)

En als je wilt kijken of ze in je kast is geweest moet je een shirtje onopgevouwen of iets in die richting op je stapel kleding leggen, als je terugkomt en dat shirtje ligt van je stapel of hij is zelfs verdwenen, dan weet je dat ze in je kast is geweest (ja zo heb ik er nog wel een paar).

slot erop

niet het topic, de kast.

haha dat wilde ik ook zeggen, gewoon zo’n slot om je kast lekker subtiel.

slot op je deur en je kleding merken zodat ze niet kan zeggen dat het haar kleding is…

Ik heb hetzelfde probleem, gehe.