stelen

zoekfunctie.

Ontopic. ja

Een lolly met een kadootje eronder. Op de camping, in het winkeltje.
En ik was vijf.

Blegh, ik vind stelen zo dom.

ik werk in het restaurant dat mijn ouders hier hebben en moet zo afrekenen, het geld “beheren”. vroeger nam ik altijd wat geld mee, en typte ik het niet in. maar ben er ondertussen mee gestopt. Zie het nut er niet meer van in en het is oneerlijk tegenover mijn ouders.

heel veel maar ja waarom zou ik zeggen waar denken jullie dalijk dat daar alles gratis is

ben ook 1 x egt gepakt en paar x bijna

maar het is gewoon verslavend zeker omdat ik weer dat oorbellen binnen een week kwijt zijn en soms wel 10 euro koste dan heb ik ze liever gratis

Nee ik steel niet. En dat ik ooit een snoepje heb ‘gestolen’ vind ik niet meetellen. Verder vind ik het heel zielig als mensen stelen. Ik ken ook een jongen (wat ik een vreselijk dom joch vind) die steelt bij de AH. Dus ik zei zo: ‘Waarom steel je bij de AH? Je werkt toch in een supermarkt, wat doe je anders met je geld? Beetje zielig dat je chipszakken enzo gaat jatten, kan je beter niet werken. Dan ben je zeker wel een beetje een sloeber?’ Dus hij vond het blijkbaar raar hoe ik over stelen dacht zegt hij zo: ‘Ja kijk dan naar me kleren, ik draag allemaal merkkleding dus ik ben echt geen sloeber’, zeker ook gejat? ;p

Ja kijk, dit snap ik dus niet. Ga gewoon goed met je spullen en geld om. En werk gewoon, als je te arm bent om dingen te kopen.