Stelen?! Echt niet!!!

Hey allemaal! Vandaag was ik in het kruidvat om wat make-up te kopen. En ik was bij de make-up afdeling ongeveer 20 minuten omdat ik heel vaak moeilijk kan kiezen!..En toen dacht zo’n man die daar werkte dat ik wou stelen omdat ik er zo lang was…En toen zei hij: Je bent al een tijdje aan het zoeken hé! Zou ik mee kijken?! En toen zei ik:Nee hoor ik kan het wel vinden…En toen gingen allemaal mensen die daar werken mij oppeens heel erg in de gaten houden! En dat vindt ik echt niet leuk! Hoe moet ik hier van af komen?

Dat duurt gewoon een tijdje. Als ze je langer in de gaten houden dan zien ze ook wel dat je niets steelt. Dan word het vanzelf wel minder…

Heb je dat elke keer als je Kruidvat bent dan?
Anders denk ik dat het vanzelf wel minder wordt en ophoudt :slightly_smiling_face:

haha ja, sta je er nog steeds? :wink:

Mensen in winkels wantrouwen nou eenmaal meisjes van onze leeftijd. Opzich vrij logisch, ze zullen het wel vaker meegemaakt hebben dat er iets werd gestolen. Je mag in een winkel staan hoe lang je wilt en natuurlijk is het vervelend dat iedereen op je let, maar ik denk niet dat je hier iets aan kunt veranderen. En ik denk ook niet dat je dat moet willen, laat ze lekker kijken.

-lol rare typfout-

Oke dankje allemaal! :wink:

Ik zou ze gewoon laten, als ze lang genoeg meekijken zien ze ook wel dat je gewoon aan het kijken bent. En zowiezo waar zijn de alarmpoortjes dan voor? xD Ze zullen vanzelf wel ophouden waarschijnlijk.

Ik was laatst bij de Etos, en had mijn tas ‘open’ staan, werd nogal brutaal gevraagd of ik m’n tas moest sluiten, ik heel onverwacht “waarom moet ik dat doen” vragen ( ik had werkelijk geen idee) en toen zei de verkoopster, ja het kan zijn dat je steelt.
Het komt niet eens in m’n hoofd op om iets te stelen, dan zou ik het product helemaal niet leuk vinden omdat je het niet van je eigen geld hebt gekocht.

Wat brutaal van die verkoopster!

Je kunt het brutaal noemen. Maar dat wordt hen opgedragen door de manager om dat te zeggen. Je moest eens weten hoeveel er gestolen wordt in een winkel.

Nouja, ze kon ook iets zeggen in de trant van “Sorry maar ik met je verzoeken je tas te sluiten in verband met winkeldiefstal” ofzo. Dat komt een stuk neutraler en vriendelijker over.

Verder sluit ik me aan bij Torquay.

Ja oké, maar dan nog is het eigenlijk wel ‘normaal’ dat dit soort dingen gebeuren (op een beleefde manier dan). :stuck_out_tongue:

Haha, nee, als het op zo’n manier gevraagd werd, zou ik er ook niet van opkijken hoor. Ik snap het wel.

Kan in het “winkels met slechte service” topic.