Ik kijk al wat langer mee op dit forum omdat ik onlangs een cliënt met overgewicht bij mij in de praktijk heb gehad die me over dit forum vertelde. Ik heb gelezen dat er veel meiden hier met afvallen bezig zijn en er zijn veel meiden met ernstig overgewicht die door middel van hulp van anderen hier af willen vallen om zich beter en fijner te voelen en natuurlijk ook voor je gezondheid.
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Loreen Dijkmans, ik ben 22 jaar oud en in 2011 als Diëtist afgestudeerd aan de Haagse Hogeschool voor Voeding en Diëtetiek na een VWO-opleiding. Ik heb begin dit jaar mijn eigen praktijk in Den Haag geopend.
Ik hoop dat jullie mij vragen willen stellen omdat ik veel van dit onderwerp afweet en ik graag jonge meiden wil helpen. Ik heb zelf vroeger lange tijd overgewicht gehad (vanaf mijn vijfde tot mijn achtiende, toen ik aan mijn opleding begon) en wist zelf eigenlijk niet hoe dit kwam. Gelukkig ben ik daar tijdens mijn opleiding achtergekomen en ik hoop anderen nu te kunnen helpen.
Groeten, Loreen.
Dit is absoluut niet bedoelt als reclame voor mijn praktijk en alleen om jullie te helpen en om onduidelijkheden weg te werken.