Stel je voor...

Stel je voor je bent net klaar met het schoonmaken van je hamsterhokje en zet de zak met zaagsel aan de kant van de muur dichtbij de trap.(maar kan niet zomaar naar beneden vallen)Om hem daarna op te ruimen,helaas ben je dat vergeten.
Even later komt je oh,zo lieve broer eraan en schopt de tas met zaagsel leuk naar beneden.
Nattuurlijk allemaal zaagsel op de trap en je broer loopt leuk weer weg.
“Zo dat mag mijn zusje lekker opruimen.”
Even later zit jij lekker tv te kijken komt je vader binnen en zegt…
“Jij hebt zaagsel gebruikt maar het niet teruggezet,nu ligt er allemaal zaagsel op de trap, ga dat nu meteen opruimen!”
Jij boos de boel opruimen.
Maar eigenlijk vind ik dat ik dit niet zou moeten doen(helaas kan ik me pa niet tegenspreken zonder me ma in de buurt want dan loopt dat niet veel beter af.
Wie zou jij gelijk geven?
Mij of me vader? :woman_facepalming:

ik zou schijt hebben aan mn vader en er tegenin gaan.
dan maar straf ofzo maar je broer heeft het gedaan en dan moet je gewoon voor jezelf opkomen

Je had wel de zaagsel laten staan.
Kan best staan dat je broer er tegenaan gelopen is omdat ie in de weg stond…

Ik geef dus je vader wel gelijk. Want jij had gewoon meteen de zaagsel op moeten ruimen.

Er word toch duidelijk gezegt dat hij niet in de weg stond? :wink:

je had de zaagsel weg moeten zetten
je moet je vader zeggen wat er gebeurt is
en je moet je broer een rotschop geven voor zijn achterlijke gedrag!

Me pa wou niet luisteren :frowning_face:

Je moet idd voor jezelf opkomen! Want ik weet hoe vervelend het is als je de schuld krijgt van iets dat je niet gedaan hebt. Of je moet gewoon zelf je broertje even aanpakken :smiling_imp:

agree

Ik had de zaagselzak opgeruimd en je broer laten stofzuigen.

Ik zou gewoon beginnen schreeuwen (Stomme eigenschap die ik geerfd heb van mijn moeder) dat het niet mijn schuld was en dat ik het in geen miljoen jaar zou opkuisen

Eigenlijk vind ik dit een stomme situatie, als iedereen zoiets zou beginnen posten ‘‘Ik liet een emmer water staan, mijn broer goot die uit over de vloer en mijn moeder schoof uit en nu moet ik het opdweilen’’ per voorbeeld.
Dan zou iedereen elke dag een stom incident kunnen posten, want onhandige mensen (zoals ik xD) maken zo’n fouten veel…

Ook zaagsel vergeten wegdoen :stuck_out_tongue: Dus, in het vervolg doe je gewoon alles weg en dan komt er geen vervolg op een vergeetachtigheid! :slightly_smiling_face:

ik zou zaagsel over je broertje heen gooien
*zucht* had ik maar een broertje…

misschien stond die voor jou niet in de weg, maar voor de rest van de mensen in huis wel…

Pff ik poste dit omdat ik ontzettend boos was op mijn pa.
En nee hij stond niet in de weg,hij stond in de gang tegen de muur.
Zelfs onze katten hadden die zak niet zomaar naar beneden laten vallen want dan zou je toch een paar keer ertegenaan moeten stoten/schoppen tot hij valt.

Trouwens mijn broer is niet iemand die ik zo even een rotschop kan verkopen zonder er zelf ook pijn aan te lijden.(uiteindelijk wint hij toch)

Sorry maar ik vind dat je vader gelijk heeft. Je hebt de zak vergeten en dus niet terug gezet waardoor je nu moet opruimen.

Je vader heeft gelijk.

je vader heeft gelijk.
^^

Wat een mega probleem. :woman_facepalming: