je loopt ergens en een jongen komt aan je bil
en hij is ook knap
wat zal jy doen?
je loopt ergens en een jongen komt aan je bil
en hij is ook knap
wat zal jy doen?
klappen
heb je niet al zo’n topic gestart? met WAT ZAL JE DOEN ALS?
Idd, Bitchklap geven. En dan voor het extra effect: heel lief glimlachen als je wegloopt x’D
Ik bedoel (dit stuk was ik vergeten): al is hij knap! Je bent toch geen slet die dat zomaar goedkeurt. Ligt eraan of je ook een vette crush op hem hebt ofzo. Of stond er ook nog bij dat je hem niet kent? Eigenlijk is het gewoon fout
Achja, ik weet het niet
klap geven
dat doet mijn vriend wel, ik hoef geen andere kerels aan mn billen
Als ie echt verschrikkelijk knap is , heel volwassen zeggen dat hij dat niet mag. En als hij average of lelijk is een klap.
terug knijpen
Dat had ik laatst , ik was van stomheid geslagen… en keek alleen om… maar ik wist niet wie het nou was van de 10 mensen die achter me stonden.
mijn uitvouwbare koekepan pakken en hem de eerste beste klap geven en dan met je heupen weglopen
Hem vragen waarom hij dat deed en zeggen dat ik dat niet fijn vind. En dat als hij het nog eens doet, ik hem sla.
Met je heupen weglopen. Waar zijn je benen dan heen gelopen??
Arrogant aankijken.
KLAPPEN KEN IE KRIJGE1!11!!!1
genius! Ik zou hoogtst waarschijnlijk om me heen gaan meppen en gillen
persoonlijk zou ik met mijn galblaas weglopen maar voor de rest heb je gelijk
waar heb jij je uitvouwbare koekenpan gekocht? Ik ben er al heel lang naar op zoek… Maar dan wel een gifgroene met goude handvat , dat is het perfecte cadeau voor mijn vriendinnen!
huilen
awww maar weet nou iemand waar je een gifgroene uitvouwbare koekenpan kan kopen? met gouden handvat?