Nee, dit word niet een topic a la : Ik ben bijna jarig, help wat moet ik vragen?
Maar dit keer een vraag voor jullie!
Stel je voor, je bent morgen jarig, wat zou jou verlanglijstje zijn?
Nee, dit word niet een topic a la : Ik ben bijna jarig, help wat moet ik vragen?
Maar dit keer een vraag voor jullie!
Stel je voor, je bent morgen jarig, wat zou jou verlanglijstje zijn?
Voetbalshirts, een mobiel, een horloge, een tweepersoonsbed
Of geld om dat te financieren
Een iPhone5, mijn rijbewijs en 500euro los voor kleding.
Ja, ik droom lekker verder! (:
Let’s go!
pfff ik krijg voor mn verjaardag nooit zoveel. Heb dit jaar 40 euro gekregen van mn ouders en van 1 vriendin een poster, en van mn lover oorbellen en een ketting. Dat was het. Wil niet ondankbaar doen maar zoiezo krijg ik nooit wat groots van mn ouders. Heel veel mensen krijgen altijd van alles, of mogen iets groots vragen. Ik heb dat nooit gehad. Dus als ik jarig was zou ik geld vragen, kleding bon, douglas bon, of dan parfum of make up krijgen
Geld om te sparen denk ik.
Ik ben net jarig geweest, maar als ik morgen nog eens jarig was:
pastelpotloden
geld
tekenspullen
alle kleuren textielverf
Dit heb ik ook.
Ik weet altijd wat iedereen voor een budget heeft. Dus meestal vraag ik om 1 groot ding en de rest betaal ik dan zelf [zoals mijn spiegelreflex]
Ouders > 50 euro
Oma > 50 euro
Zus > 25 euro
Tante > 25 euro
Dus ja veel meer krijg ik dan ook niet qua familie. Vrienden enzo kleine kado’s
een tijdmachine!!
Een weekend weg met vriendjelief1
Een Iphone
Het oudroze leren jasje dat ik graag wil hebben
En meer spaargeld voor volgend jaar als ik ga studeren
Maar da’s allemaal te duur of het gaat niet dus dan wordt het;
+1!
haha bij deze moet ik denken aan:
Als ik denk aan al die daguh, dat ik mij zo heb misdraguh dan denk ik had ik maar een tijdmasjieeenuh.
Maar die heb ik niet, dus zal ik mij gedragen, en zal ik blijven sparuh sparuh voor un tijd-ma-sjiene
Ja indd. Alleen ik heb geen familie in Nederland. Dus meer dan dat van mn ouders krijg ik niet. Dit is trouwnes ook de eerste x in mn leven dat ik het niet heb gevierd omdat niemand kon komen. Word er nog steeds boos van als ik eraan denk Maarja misschien maar beter. Heb ik die kosten ook weer bespaard